A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A magyar piac sajátosságai ellenére a nemzetközi trendeknek megfelelően fejlődik, és nálunk is a globális szereplők további erősödése várható.
A hazai programmatic piac covid idején - a HOPPex elemzése

A hazai programmatic piac covid idején - a HOPPex elemzése

A programatic piacot azonnal érintette a válság, de a fellendülés is hamar megkezdődött. Az infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze.
Mit várj és mit ne Google és a Facebook programmatic rendszerektől

Mit várj és mit ne Google és a Facebook programmatic rendszerektől

„A képletből sok esetben egyszerűen kimarad az ügyfél, hogy mi lenne a legoptimálisabb megtérülés az ő szempontjából”. Kőkemény interjú Vajda Évával.
Infografika: a hazai programmatic piac trendjei

Infografika: a hazai programmatic piac trendjei

A hazai reklámpiac múlt évi teljesítményéről számos előrejelzés látott napvilágot, de konkrét eredményeket még nem láthattunk.
Érzelem nélkül mesterséges intelligenciával támogatva sincsen jó reklám

Érzelem nélkül mesterséges intelligenciával támogatva sincsen jó reklám

A hazai reklámpiac trendjeiről a Mindshare reklámügynökséget két évtizede vezető Somlói Zsolttal beszélgettünk.
1/14