Nagyon bedurrant a programmatic piac!

Nagyon bedurrant a programmatic piac!

A HOPPex megmutatja nekünk, hogy mi a helyzet.
Félelem és reszketés Programmaticában

Félelem és reszketés Programmaticában

Aki a programmatic reklám világában él, az állandó fenyegetettségben tengeti nyomorúságos napjait. Szabó Ákos cikke.
Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az  automatizáció?

Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az automatizáció?

Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.
Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az ad fraud mára elképesztő méreteket öltött.
A kényszeres túlmisztifákálás áldozata, avagy a programmatic - szerintem, szerintünk...

A kényszeres túlmisztifákálás áldozata, avagy a programmatic - szerintem, szerintünk...

Évekkel ezelőtt lépett színre, mint a csodafegyver, majd vált sokak közellenségévé, majd napjaink meg nem értett „zsenijévé”(?).
1/13