Adattal a Google is verhető?

Adattal a Google is verhető?

Az adat alapú médiaköltés ma már Magyarországon is bizonyítottan működik. Facebook, Google, programmatic, adatmarketing.
Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Interjú Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managerével.
Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

A terület fejlődésének alapfeltétele ennek a nagyon bonyolult ökoszisztémának a megértése ügynökségi- és ügyfél oldalon is. Interjú Ács Tamással.
Adattal a Google is verhető?

Adattal a Google is verhető?

Az adat alapú médiaköltés ma már Magyarországon is bizonyítottan működik. Facebook, Google, programmatic, adatmarketing.
Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Interjú Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managerével.
1/11