2023. február 24. 17:25Szánj az olvasásra 2 percet!
A 2022-es év reklámbevételeit nagymértékben befolyásolta az év elején kirobbanó háború és az azt követő gazdasági visszaesés. Kevesebb privát megállapodás és hullámzóbb költések jellemezték a programmatic piacot, ami HOPPex-en belül a tavalyihoz képest visszafogottabb, 6%-os bevételi növekedést eredményezett.
Marketing
2022. május 05. 15:11Szánj az olvasásra 1 percet!
2022. április 1-től Tordai Norbert vezetése alatt működik az Adaptive Media programmatic értékesítési üzletága. A szakember feladata a cég programmatic értékesítési folyamatainak összehangolása és irányítása, valamint értékesítési stratégiájának megvalósítása lesz.
Human
2021. február 08. 04:04Ihász IngridSzánj az olvasásra 2 percet!
A hazai reklámpiac múlt évi teljesítményéről számos előrejelzés látott napvilágot, de konkrét eredményeket még nem láthattunk.
Marketing