Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az  automatizáció?

Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az automatizáció?

Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.
Adattal a Google is verhető?

Adattal a Google is verhető?

Az adat alapú médiaköltés ma már Magyarországon is bizonyítottan működik. Facebook, Google, programmatic, adatmarketing.
Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Interjú Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managerével.
Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Takács Borbála a klasszikus médiaügynökségeket átható mély változásokról, a holisztikus szemléletről és a szegmentációváltásról.
Adattal a Google is verhető?

Adattal a Google is verhető?

Az adat alapú médiaköltés ma már Magyarországon is bizonyítottan működik. Facebook, Google, programmatic, adatmarketing.
1/11