„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

Rövidtávon mindent el lehet adni egy jó marketingstratégiával, annak azonban, aki hosszú távon is piacon akar maradni, muszáj őszintének maradnia – állítja Maróy Krisztina, aki alapítása óta vezeti Magyarország piacvezető divatmagazinját a GLAMOUR-t.
„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

Rövidtávon mindent el lehet adni egy jó marketingstratégiával, annak azonban, aki hosszú távon is piacon akar maradni, muszáj őszintének maradnia – állítja Maróy Krisztina, aki alapítása óta vezeti Magyarország piacvezető divatmagazinját a GLAMOUR-t.
Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

Rövidtávon mindent el lehet adni egy jó marketingstratégiával, annak azonban, aki hosszú távon is piacon akar maradni, muszáj őszintének maradnia – állítja Maróy Krisztina, aki alapítása óta vezeti Magyarország piacvezető divatmagazinját a GLAMOUR-t.
Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
1/2