Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról

Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról

Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi a felhasználókat, hogy osszanak meg a saját csatornáikon olyan tartalmakat, amik a mindennapokban optimizmusra, pozitív szemléletre adnak okot. A TikTok-on és Instagramon futó kihívás célja, hogy a közösségi médiafelületeken pozitívabb környezetet teremtsen azáltal, hogy inspiráló tartalmak posztolására biztat. A tartalmakon az ″ujjakból formált szív″ gesztus – a K-pop sztárok körében népszerű szimbólum, a mutatóujj és a hüvelykujj összeérintésével egy mini szív formálása – szerepel, a #Lifesgood és #Optimismyourfeed hashtagek használatával.
Négy tipp a kiberbiztos nyaralásért: vonzzák a bűnözőket a meggondolatlanul közzétett posztok

Négy tipp a kiberbiztos nyaralásért: vonzzák a bűnözőket a meggondolatlanul közzétett posztok

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat a szebbnél szebb helyen nyaraló, tökéletes és boldog családok fotói, hadd irigykedjenek az ismerősök, ez a vágy azonban gyakran vezet oda, hogy meggondolatlanul osztjuk meg személyes adatok tömkelegét, melyet nem csupán a barátaink és a családunk, de a digitális világ rosszfiúi is láthatnak. A tudatosabb online jelenléttel kapcsolatos edukáció mellett Hortobágyi Ágoston digitális stratéga szerint mihamarabb egységes, magas szinten szabályozott digitális személyazonosság bevezetésére van szükség, mellyel hitelesen és biztonságosan képviselhetnénk magunkat a kibertérben.
Együttműködő tweeteket kezdett tesztelni a Twitter

Együttműködő tweeteket kezdett tesztelni a Twitter

A társ-tweetelési folyamattal a felhasználók meghívhatnának egy másik fiókot az éppen aktuális bejegyzésükhöz.
Egyetlen poszttal is lehet követőszámot duplázni! Egy éves a Kraft Agency, a Telekom formabontó kreatív csapata

Egyetlen poszttal is lehet követőszámot duplázni! Egy éves a Kraft Agency, a Telekom formabontó kreatív csapata

Hogyan lehet sikeresen csavarni egyet a hagyományos tartalomgyártási módszereken, és saját influcereket képezni? Hogyan lesz egy merész ötletből és egyetlen posztból dupla annyi követő? A Telekom 2022 tavaszán szembement a megszokott trendekkel: elstartolt kreátor programja és a Kraft Agency csapata. Mit kell tudni róluk? Mutatjuk!
Ezek a legjobb idők a posztolásra

Ezek a legjobb idők a posztolásra

A CoSchedule csapata a közelmúltban közzétette az egyes közösségimédia-alkalmazásokba való bejegyzések legmegfelelőbb időpontjairól szóló elemzését, amely több mint 30 000 szervezet több mint 37 millió bejegyzéséből származik.
1/4