Régóta ígért funkcióval bővül a podcast.hu

Régóta ígért funkcióval bővül a podcast.hu

Fél évvel az indulását követően elérhetővé vált a Magyar Telekom által üzemeltetett podcast.hu platformon a beszélgetések során elhangzott szövegrészletekre alapuló keresés, mely eredetileg a rendszer nagy dobása lett volna a rajt után.
Litkai Gergely vezetésével elindult a Bookline Zöld podcast

Litkai Gergely vezetésével elindult a Bookline Zöld podcast

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre tenni, de több hiánypótló, inspiráló könyvről is szó esik, amelyek segíthetnek újratervezni a jövőt.
Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose  álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Három fogalom, három misztikum. Gyakorlati példákkal bemutatjuk valós értelmüket és helyüket a világban.  
Új podcastot indít a Partizán

Új podcastot indít a Partizán

Új podcast indul a Partizánon „Bezzeg az én időmben...” címmel.
Ezét fizetnek egy márkáért akár többet is – őszinte beszélgetés a marketing működő és nem működő megoldásairól

Ezét fizetnek egy márkáért akár többet is – őszinte beszélgetés a marketing működő és nem működő megoldásairól

Nézzünk szembe őszintén a marketinggel! Mi is tudjuk, hogyha nincs a kedvenc jégkrémünk egy boltban, gond nélkül vásárolnunk másikat. Akkor miért hisszük, hogy a fogyasztók tűzön vízen át lojálisak lesznek? De mégis mitől van, hogy egyes márkák hosszú távon is sikeresek, sokat keresnek vele? Nem egy-két jól kitalált kreatív, hanem a purpose-re épített értékek hozhatnak csak profitot – derül ki Juhász Péterrel, a Vodafone márka- és médiaigazgatójával készített podcast beszélgetésünkből
1/15