Értékes a hirdetőknek a podcast hallgatók figyelme

Értékes a hirdetőknek a podcast hallgatók figyelme

Az online médiavállalatok gyorsan és hatékonyan ismerték fel a podcastok iránti igény növekedését, és ezzel egy új piacon tudtak megjelenni.
Podcastgazdaságtan – kinek érték és miért? A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. II. rész

Podcastgazdaságtan – kinek érték és miért? A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. II. rész

Podcastot nem csak hallgatni, de gyártani is egyre többen szeretnek. A kezdeti lelkesedés fenntartásához elengedhetetlen a fenntartható növekedés.
Elkészült az első hazai podcast médiakutatás

Elkészült az első hazai podcast médiakutatás

Az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató cég elkészítette az első magyarországi podcast médiakutatást, amelyből pontosan kiderül mennyien, kik, miért és hogyan hallgatnak podcasteket.
Tehetséges fiatalokat bemutató új podcast-sorozat indul

Tehetséges fiatalokat bemutató új podcast-sorozat indul

A Sptify, az Apple Podcasts és a Google Podcasts kínálatában is elérhető lesz a Noizz.hu új podcast-sorozata.
Podcast – kiknek és miről szól. A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. I. rész

Podcast – kiknek és miről szól. A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. I. rész

A Reboot Hungary adásában az IAB és az NRC közös kutatását mutattuk be a hazai podcast piacról. Ehhez kapcsolódva a rohamosan növekvő piac profi tartalomgyártóival beszélgettünk arról, hogy miért és kinek gyártják ezeket a műsorokat, és hogy mire érdemes annak figyelnie, aki audio formátum gyártásába kezdene.
1/7