Durván átrendezte a járvány a vásárlási szokásokat

Durván átrendezte a járvány a vásárlási szokásokat

Megjelent a GLAMI Fashion (Re)search piackutatás-sorozat legújabb felmérése, amely a koronavírus magyar lakosságra gyakorolt hatásával és jövőbeni vásárlási szokásaival foglalkozik.
Szakadékban - interjú az NRC igazgatójával

Szakadékban - interjú az NRC igazgatójával

Az igazán komoly digitális szakadék a netezők és az azt nem használók között húzódik – állítja az NRC Marketingkutató Kft. kutatási igazgatója.
Az energiavállalatoknak új vetélytársakkal kell szembenézniük

Az energiavállalatoknak új vetélytársakkal kell szembenézniük

Több kiemelt jelentőségű, az energetikai vállalatok működését alapvetően átalakító trend zajlik jelenleg a világban. Ezen jelenségek közül négy fő trendre hívja fel a figyelmet a Deloitte szakértője: a villamosenergia termelés decentralizációjára, új piaci belépők megjelenésére, ügyféligények megváltozására, valamint a digitalizációra.