Fiatalok számára hirdet 6 millió forint összdíjazású ötletpályázatot a Vodafone Magyarország Alapítvány

Fiatalok számára hirdet 6 millió forint összdíjazású ötletpályázatot a Vodafone Magyarország Alapítvány

A Vodafone Magyarország Alapítvány második alkalommal hirdette meg Zöld Kód – Kódolj a holnapért! című ötletpályázatát, amelyre két korcsoportban várja a fiatalok jelentkezését. Az Alapítvány idén a fenntarthatóságot jelölte meg oktatási projektjei központi témájának, ennek megfelelően a pályázó csapatok 5, erre reflektáló kategóriában adhatják le ötleteiket. A szervezők hangsúlyozzák: a versenyen való részvételhez programozással kapcsolatos külön tudás, előképzettség nem szükséges, annál inkább nyitottság, a digitális platformok iránti érdeklődés és kalandvágy.
Pásztor Anna: „A vonaton utaztam, de kicsordult a könnyem” Mélyen megérintették a versíró pályázat zsűrijét a győztes versek

Pásztor Anna: „A vonaton utaztam, de kicsordult a könnyem” Mélyen megérintették a versíró pályázat zsűrijét a győztes versek

Novemberben ünnepeltük a magyar nyelv napját, amely előtt tisztelegve a világ piacvezető tetőablak-gyártója, a VELUX Cégcsoport versíró pályázatot hirdetett. Az irodalmi kihívás során arról vártak verseket, hogy mit jelenthet életünkben a természetes napfény, aminek hiányát a borongós őszi időben még inkább érezzük. A verseny lezárult, a felkért zsűritagok, Pásztor Anna, Lackfi János és Szabó T. Anna pedig nem tagadták: mélyen megérintették őket a győztes versek.
Hat kontinens 40 országából érkeztek pályaművek a Hypewriterre.

Hat kontinens 40 országából érkeztek pályaművek a Hypewriterre.

Októberben dől el, ki nyeri a 10.000 eurós fődíjat
Pályázati támogatásokról is döntött a Médiatanács

Pályázati támogatásokról is döntött a Médiatanács

Az idei év első ülésén a közösségi médiaszolgáltatók műszaki fejlesztéseit lehetővé tevő pályázatok sorsáról döntött a Médiatanács. A KMUSZ2023 keretében összesen 14.610.305 forintot ítéltek meg a nyerteseknek.
Kreatív tervezőpályázatot hirdet a Westend a jövő bevásárlóközpontja témában

Kreatív tervezőpályázatot hirdet a Westend a jövő bevásárlóközpontja témában

A Westend dinamikus arculata megannyi lehetőséget biztosít az egyes kampányok egyedi és változatos megjelenítéséhez, mert a logóban található nagy W betű formája ugyan adott, de a tartalma szabadon változtatható. Most egy pályázattal mindenkit arra buzdítanak, hogy töltse meg olyan saját tervezésű dizájnnal a logót, ami a jövőt vetíti elénk, egészen pontosan a jövő bevásárlóközpontját. Pályázni november 5-ig lehet az értékes jutalmakért. A legjobb alkotásokból kiállítás is nyílik a Westendben.
2/17