Újabb pályázatot bírált el a Médiatanács

Újabb pályázatot bírált el a Médiatanács

Újabb rádiós médiaszolgáltatási lehetőség használatára kiírt pályázati eljárásban hirdetett nyertest a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa november 19-i ülésén, amelyen azt is megállapította, hogy a Sztárban sztár All stars egyes, nézők által kifogásolt epizódjai nem voltak jogsértőek. A testület tájékoztatást kapott arról is, hogy a Fővárosi Törvényszék elutasította a Magyar RTL Televízió Zrt. Médiatanáccsal szembeni keresetét egy eljárás felfüggesztése iránt induló eljárásban.
Hazai oktatási pályázatokat is vár az UniCredit Alapítvány pályázati portálja, az EduFund Platform

Hazai oktatási pályázatokat is vár az UniCredit Alapítvány pályázati portálja, az EduFund Platform

A nemzetközi UniCredit Alapítvány pályázati portálja, az Edu-fund platform (apply-idea360.com) 2024 júliusa óta nyitva áll a pályázók előtt és a megnyitástól kezdve várhatóan egy évig (illetve a rendelkezésre álló források kimerüléséig) várja a hazai civil szervezetek jelentkezését. Olyan pályázatokkal lehet indulni, amelyek 18-36 hónapot átívelő oktatási programmal kívánják segíteni a 10-19 éves korú diákok oktatási hátrányának leküzdését, a fiatalok képzését, fejlesztését, a pedagógusok bevonását.
Megvannak a Hypewriter döntősei

Megvannak a Hypewriter döntősei

Összesen nyolc alkotó és alkotópáros jutott be a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet-pályázat döntőjébe, ők lesznek azok, akik az októberi pitch-fórumon személyesen mutatják be pályaművüket.
Még november 25-ig lehet nevezni a társadalmi célú aktivitásokat és reklámkampányokat a CALL TO ACTION pályázaton

Még november 25-ig lehet nevezni a társadalmi célú aktivitásokat és reklámkampányokat a CALL TO ACTION pályázaton

A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Átadták az idei Green Pledge védjegyeket

Átadták az idei Green Pledge védjegyeket

Idén második alkalommal kerültek átadásra az ÖRT, az MMSZ és a MAKSZ által életre hívott Green Pledge pályázat védjegyei. A reklámszakma környezettudatosságát hangsúlyozó kezdeményezés idei díjazottjai: az Alfa Vienna, az Artificial Group, a Henkel, a K&H, a Kia, a Mastercard, a Mediator, a Neo Interactive, a reNEW Technologies, a SPAR, az Uniomedia, a Well PR és a Yettel. Az elismeréseket szeptember 19-én, a MÜPA-ban megrendezésre került Marketing Summiton vehették át a díjazott cégek képviselői.
1/21