
2023. augusztus 23. 06:13Bucsky PéterSzánj az olvasásra 9 percet!
Az új Európai Uniós jogszabályok a közösségi média platformjait is szigorúan szabályozzák. Ennek is szerepe lehet abban, hogy már a Google is magára nézve kötelezőnek fogadta el - a nemrégiben nyolc év után megújult - Magyar Reklámetikai Kódexet, amit leginkább az új digitális technikák miatt kellett felülvizsgálni – mondta el Kapi Anikó ügyvéd, a Kapi Legal (Kapi Ügyvédi Iroda) alapítója.
Interjúk

2022. június 23. 07:00Szánj az olvasásra 4 percet!
Egy online reklámkampány hatékonyságának kétharmada a kreatív anyag(ok)on múlik - vallja a Teads Studio, ami a többek között Magyarországon is futó, Teads által kiszolgált megjelenésekhez készít látványos kreatívokat, sok esetben egyszerű képekből vagy videókból. Amellett, hogy a Studio megtervezi ezeket az anyagokat odafigyelnek arra is, hogy mindez a kampánycélokra és KPI-okra optimalizáltan történjen. A következő sorokban bemutatjuk, hogyan is zajlik ez pontosan a gyakorlatban és hogyan képesek egy-egy kampány eredményei alátámasztani a Studio hatékonyságát. (X)
Marketing

2021. november 12. 05:06Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 4 percet!
Mennyire nyitottak a hirdetők az online videóhirdetésekre? Milyen kihívások elé állítják az ügyfeleket és az ügynökségeket? Milyen szempontokat szükséges figyelembe venni, amikor videóhirdetést készítünk? Mihai Bostinaruval, a Teads CEE alelnökével beszélgettünk. (x)
Interjúk