„Örülök, ha az én munkám inspirálja a versenytársakat” – interjú Szente Nikolette Luluval

„Örülök, ha az én munkám inspirálja a versenytársakat” – interjú Szente Nikolette Luluval

Szente Nikolette Lulu, a Remind bookazine és a PlanAll termékek kiadója, a Record Hungary Kft. online marketing menedzsere mindent megtesz annak érdekében, hogy szakmája legjobbja legyen. Elhivatottságát és szakértelmét mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy akár egy missziós üzenetnek is célközönséget talál. Luluval egyebek között erről, és a marketinghez kapcsolódó változásokról, valamint a szakmát érintő generációs különbségekről, na és persze a konkurenciáról is beszélgettünk.
Kik és miért végeznek önkéntes pro bono munkát az online marketing világában?

Kik és miért végeznek önkéntes pro bono munkát az online marketing világában?

2021 óta szervezem a Pro Bono PPC platformot ami összehozza a nonprofit szervezeteket a PPC marketing szakemberekkel/cégekkel, akik pro bono adják a szaktudásukat egy-egy projekthez.
Új trendek és kihívások az online marketingben

Új trendek és kihívások az online marketingben

2023-ban a közösségi média marketing szerepe, valamint az influenszer marketing és a felhasználók által generált tartalmak (UGC - User Generated Content) egyre inkább teret hódítanak, és szinte megkerülhetetlenné válnak a vállalkozások üzleti stratégiájában.
Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

A technológiai fejlődés és a fogyasztói magatartás változása 2024-ben számos új lehetőséget teremt a márkák számára, hogy hatékonyabban kapcsolódjanak célközönséghez. A HubSpot több mint 1400 marketing szakember részvételével végzett globális felmérése szerint a rövid formátumú videók és az influencer marketing új mérföldkövet ér el az online marketingben, a mesterséges intelligencia pedig egyre nagyobb szerepet kaphat a hirdetések optimalizálása terén, segíthet előre jelezni a vásárlói viselkedéseket és hozzájárulhat a személyre szabott vásárlói élmény kialakításához.
Az online marketing sikere számtalan tényezőn múlik

Az online marketing sikere számtalan tényezőn múlik

Vállalkozásunk hosszútávú eredményessége sok mindenen múlik, ám az egyik legnagyobb befolyása kétségkívül az internetes jelenlétünk hatékonyságának van.
1/12