Földön, vízen, levegőben, és még online is folyik a harc a feketekereskedelem ellen

Földön, vízen, levegőben, és még online is folyik a harc a feketekereskedelem ellen

Ne dőljünk be az olcsóbbnak tűnő, de ismeretlen eredetű termékeknek! A tiltott dohányipari termékek fokozott veszélyt jelentenek – a pénztárcánkra, az egészségünkre, és a társadalmunkra egyaránt. Minden, ami nem a nemzeti dohányboltból származik, illegális. A csempészek és hamisítók találékonysága szinte kimeríthetetlen, ezért az ellenük folyó küzdelem is széleskörű összefogást igényel. Az ellenőrzések és razziák mellett drónok és kiképzett kutyák is segítik a NAV szakembereinek munkáját. Az online kereskedelem térnyerése viszont új területeken jelent kihívást.
Zsibvásárról a Vaterára: így lehet sikeres bizniszt építeni a régiségekre egy online piactéren

Zsibvásárról a Vaterára: így lehet sikeres bizniszt építeni a régiségekre egy online piactéren

Fillérekért megvásárolt zsibvásáros kincsekből jól menő online vállalkozást felépíteni nem lehetetlen, ezt igazolja a Sandi Antik története is. A Vatera a régiségekkel foglalkozó házaspár tapasztalatait gyűjtötte össze, hogy segítse a bolhapiacozókat az online értékesítésben. A siker érdekében érdemes jól tájékozódni, hiszen az egyes korszakok, művészeti stílusok és fémjelzések mellett akár még az időjárás is fontos szerepet játszhat az eladások alakulásában.
Az akciók és a gazdasági válság az online kereskedelemből a boltokba terelik a fogyasztókat

Az akciók és a gazdasági válság az online kereskedelemből a boltokba terelik a fogyasztókat

Egyre nagyobb beruházásokat igényelnek az új technológiák az e-kereskedelemben. A megtérüléshez egyre nagyobb volumenre van szükség, amit csakis a nemzetközi piacokra kilépve tudnak finanszírozni az e-kerekedők – emelte ki Madar Norbert, a GKID vezető tanácsadója.
Katasztrofális számok: Égetik a pénzt a magyar webshopok

Katasztrofális számok: Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik stratégiában és mondvacsinált megoldásokkal égeti a pénzét.
Az e-kereskedelemben már egy számjegyű az éves infláció

Az e-kereskedelemben már egy számjegyű az éves infláció

Az online kereskedelemben értékesített legkeresettebb termékek minden főbb kategóriájában a hivatalos fogyasztói árindex alatti árváltozás zajlott le az elmúlt 12 hónap során, nem egy termékkategóriában árcsökkenés is bekövetkezett tavaly szeptember óta – állapította meg az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál annak kapcsán, hogy az oldalon közel 90 termékkategória legkeresettebb termékeinek éves árváltozását vizsgálta, több mint 3.000 termékre kiterjedően.
1/30