Katasztrofális számok: Égetik a pénzt a magyar webshopok

Katasztrofális számok: Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik stratégiában és mondvacsinált megoldásokkal égeti a pénzét.
Az e-kereskedelemben már egy számjegyű az éves infláció

Az e-kereskedelemben már egy számjegyű az éves infláció

Az online kereskedelemben értékesített legkeresettebb termékek minden főbb kategóriájában a hivatalos fogyasztói árindex alatti árváltozás zajlott le az elmúlt 12 hónap során, nem egy termékkategóriában árcsökkenés is bekövetkezett tavaly szeptember óta – állapította meg az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál annak kapcsán, hogy az oldalon közel 90 termékkategória legkeresettebb termékeinek éves árváltozását vizsgálta, több mint 3.000 termékre kiterjedően.
Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?

Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?

Az elmúlt években elképesztő mértékű átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem, nem csak Magyarországon, de szerte a világban. A Covid okozta korlátozások, lezárások kényszerűen megváltoztatták a fogyasztási szokásokat, a személyes vásárlási alkalmak jelentősen visszaestek, egyik napról a másikra megnőtt az igény az online jelenlétre. Mások mellett erről is szó lesz május 11-én, a magyar e-kereskedelem napján, melynek apropójából hamarosan összegyűlnek a szektor fontos szereplői.
Zsibvásárról a Vaterára: így lehet sikeres bizniszt építeni a régiségekre egy online piactéren

Zsibvásárról a Vaterára: így lehet sikeres bizniszt építeni a régiségekre egy online piactéren

Fillérekért megvásárolt zsibvásáros kincsekből jól menő online vállalkozást felépíteni nem lehetetlen, ezt igazolja a Sandi Antik története is. A Vatera a régiségekkel foglalkozó házaspár tapasztalatait gyűjtötte össze, hogy segítse a bolhapiacozókat az online értékesítésben. A siker érdekében érdemes jól tájékozódni, hiszen az egyes korszakok, művészeti stílusok és fémjelzések mellett akár még az időjárás is fontos szerepet játszhat az eladások alakulásában.
Az akciók és a gazdasági válság az online kereskedelemből a boltokba terelik a fogyasztókat

Az akciók és a gazdasági válság az online kereskedelemből a boltokba terelik a fogyasztókat

Egyre nagyobb beruházásokat igényelnek az új technológiák az e-kereskedelemben. A megtérüléshez egyre nagyobb volumenre van szükség, amit csakis a nemzetközi piacokra kilépve tudnak finanszírozni az e-kerekedők – emelte ki Madar Norbert, a GKID vezető tanácsadója.
1/30