Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.
Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion

Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion

Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban. A lendületet a következő üzleti évben is megtartja az innovatív pénzügyi szolgáltató: 2024-ben a közép-kelet-európai nemzetközi terjeszkedésen, ezen belül is a lokális fizetési módokon és a helyi partnerek bevonásán lesz a hangsúly, valamint a meglévő termékportfolió folyamatos fejlesztésén. A stratégiai célok elérése érdekében két igazi nagyágyút is igazoltak Hemberger András és Gauder Milán személyében, akik korábban a MasterCard csúcsmenedzsmentjében foglaltak helyet.
5+1 dolog, amit érdemes tudni a kártyás fizetés biztonságáról!

5+1 dolog, amit érdemes tudni a kártyás fizetés biztonságáról!

Magyarország világszinten is előkelő helyet foglal el az érintésmentes fizetések terén.
Teljesen megújul a SimplePay online fizetőfelülete

Teljesen megújul a SimplePay online fizetőfelülete

Letisztultabb és modernebb kinézetet kap a SimplePay online fizetési felülete. Az újítást több lépcsőben, augusztus végétől teszik elérhetővé a felhasználóknak.
Online fizetéskor hódítanak a beágyazott pénzügyi szolgáltatások a brit fiataloknál

Online fizetéskor hódítanak a beágyazott pénzügyi szolgáltatások a brit fiataloknál

Három 18 és 34 év közötti brit felnőttből kettő használt beágyazott pénzügyi szolgáltatásokat az elmúlt évben az online fizetései során.
1/10