Kampányfilm az előítéletek ellen

Kampányfilm az előítéletek ellen

Magyarország Európa egyik legelőítéletesebb országa - ezen a helyzeten igyekszik javítani a Hősök Tere kezdeményezés, amely a 3. HeroiKon konferencia után kampányfilmet indít útjára online. A filmet a Young & Rubicam készítette, a terjesztést az MEC segíti.
Tévé-frász: földbe döngöl a Netflix!?

Tévé-frász: földbe döngöl a Netflix!?

A Netflix a közeljövőben akár a nagy magyarországi tévéadókat is megszorongathatja: egyre több a feliratos Netflix film, a saját gyártású sorozat-dömpingről nem is beszélve. A közel 2300 milliárd forintos bevételű cégnek a lokalizálás nem költség.
Az online videós sztároké a jövő - interjú Guld Ádámmal

Az online videós sztároké a jövő - interjú Guld Ádámmal

Továbbra is folytatódni fog az online videók előretörése, mert a fiatalabb generációknál már egyértelműen ez az első számú szórakozási platform. A hagyományos médiacégeknek mindenképp szükséges alkalmazkodniuk, és kreatív módszerekkel nyitniuk kell az új média felé.
Kampányfilm az előítéletek ellen

Kampányfilm az előítéletek ellen

Magyarország Európa egyik legelőítéletesebb országa - ezen a helyzeten igyekszik javítani a Hősök Tere kezdeményezés, amely a 3. HeroiKon konferencia után kampányfilmet indít útjára online. A filmet a Young & Rubicam készítette, a terjesztést az MEC segíti.
Az online videós sztároké a jövő - interjú Guld Ádámmal

Az online videós sztároké a jövő - interjú Guld Ádámmal

Továbbra is folytatódni fog az online videók előretörése, mert a fiatalabb generációknál már egyértelműen ez az első számú szórakozási platform. A hagyományos médiacégeknek mindenképp szükséges alkalmazkodniuk, és kreatív módszerekkel nyitniuk kell az új média felé.
1/2