Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

A tévés hirdetési piac elinflálódott Magyarországon, minden egyes percben öt percnyi reklámot adnak a tévék - interjú Havasi Zoltánnal.
Hatalmas bemutatóteremmel támad a cseh webáruház

Hatalmas bemutatóteremmel támad a cseh webáruház

Csaknem 650 millió forintos befektetéssel 5000 négyzetméteres bemutatótermet nyit az Alza.hu webáruház Budapesten pénteken.
Itt a program a magyar e-kereskedelem fejlesztéséért

Itt a program a magyar e-kereskedelem fejlesztéséért

Sikeresen zárult a Mastercard és a BIG FISH 2016-ban indított átfogó programja, amelynek célja az online vásárlási élmény fejlesztése volt.
Ha valaki felmegy a netre, akkor ott vásárolni is fog!

Ha valaki felmegy a netre, akkor ott vásárolni is fog!

A Nielsen készített globális felmérést szokásainkról.
Mit tegyünk, ha időben szeretnénk megkapni az online rendelt karácsonyi ajándékot?

Mit tegyünk, ha időben szeretnénk megkapni az online rendelt karácsonyi ajándékot?

Azt gondolnánk, aki ilyenkor rendeli meg az ajándékot, nemcsak jól jár, de még az ünnepek előtt biztosan meg is kapja a csomagját. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján azonban erre nincs garancia, főleg ha rendeléskor a hagyományos kiszállítási megoldásokat választjuk.
1/2