A kényszeres túlmisztifákálás áldozata, avagy a programmatic - szerintem, szerintünk...

A kényszeres túlmisztifákálás áldozata, avagy a programmatic - szerintem, szerintünk...

Évekkel ezelőtt lépett színre, mint a csodafegyver, majd vált sokak közellenségévé, majd napjaink meg nem értett „zsenijévé”(?).
Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az  automatizáció?

Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az automatizáció?

Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.
Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Szempontok, amelyet érdemes fontolóra vennünk, mielőtt attribúciós modellt választunk. Végh Nikolett, az ADDICT Média és PPC team vezetőjének cikke.
Milyen keresőoptimalizálási trendekre számíthatunk 2020-ban?

Milyen keresőoptimalizálási trendekre számíthatunk 2020-ban?

Gyakorlati segítség az előkészületekhez! Boros Krisztián, a Hyper Marketing online marketing ügynökség vezetőjének szakértői cikke.
Miért a social media lenne a megoldás? Csak mert azt mindenki érti és ismeri?

Miért a social media lenne a megoldás? Csak mert azt mindenki érti és ismeri?

Sokan a közösségi média marketinggel azonosítják az online marketinget, de jól vagy rosszul teszik? Szabó Edit megválaszolja a kérdést.
1/8