Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az  automatizáció?

Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az automatizáció?

Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.
Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Szempontok, amelyet érdemes fontolóra vennünk, mielőtt attribúciós modellt választunk. Végh Nikolett, az ADDICT Média és PPC team vezetőjének cikke.
Hova tovább, influencer marketing?

Hova tovább, influencer marketing?

2019-ben előtérbe kerülnek a komplexebb megoldások, immáron nem elégednek majd meg a partnerek egy-egy termék selfie-vel. Farkas Dániel cikke.
Miért a social media lenne a megoldás? Csak mert azt mindenki érti és ismeri?

Miért a social media lenne a megoldás? Csak mert azt mindenki érti és ismeri?

Sokan a közösségi média marketinggel azonosítják az online marketinget, de jól vagy rosszul teszik? Szabó Edit megválaszolja a kérdést.
Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Nem csupán az online marketing és kereskedelem, a vállalati filozófia, hanem a dolgozó ember szerepe is gyökeres változás előtt áll.
1/7