Autót és okostelefont is lehet nyerni a Visa marketingkampányában

Autót és okostelefont is lehet nyerni a Visa marketingkampányában

A gyors és biztonságos fizetés jelszavával indított nyereményjáték-kampányt a Visa.
Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Nem csupán az online marketing és kereskedelem, a vállalati filozófia, hanem a dolgozó ember szerepe is gyökeres változás előtt áll.
A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A digitálisan analfabéta vállalkozásokat egyszerűen felzabálja a piac, a digitalizációhoz való alkalmazkodás kapcsán a lét a tét.
Szabályozható az emberi hülyeség?

Szabályozható az emberi hülyeség?

Jól kikérdeztük Lévai Richárdot arról, hogy miért is jó a GDPR, ki mit veszít, ha figyelmen kívül hagyja.
Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Nem csupán az online marketing és kereskedelem, a vállalati filozófia, hanem a dolgozó ember szerepe is gyökeres változás előtt áll.
1/9