Hova tovább, influencer marketing?

Hova tovább, influencer marketing?

2019-ben előtérbe kerülnek a komplexebb megoldások, immáron nem elégednek majd meg a partnerek egy-egy termék selfie-vel. Farkas Dániel cikke.
A 360 fokos kampány az abszolút befutó! – interjú Holczer Angélával

A 360 fokos kampány az abszolút befutó! – interjú Holczer Angélával

A fiatalokat ma már csak interaktív tartalommal lehet bevonni egy kampány során – tapasztalja a Ringier Axel Springer Magyarország frissen kinevezett marketingigazgatója. Holczer Angélától megtudtuk, hogyan építhető lojális olvasótábor, fizetős lehet-e az online média, és szóba került még a neuromarketing is.
Mekkora lehet egy banner!? - interjú Rusvai Richárddal

Mekkora lehet egy banner!? - interjú Rusvai Richárddal

Az új technológiák terjedése ismét szükségessé tette a kreatívok standardizálását a hazai piacon. A munka kapcsán Rusvai Richárddal, az IAB Hungary munkacsoport vezetőjével beszélgettünk arról, hogy mi minden lehet és kellene egységesebben kezelni.
Szórakoztató intézménnyé alakult át a sajtó

Szórakoztató intézménnyé alakult át a sajtó

Hová lett a kíváncsiság és az újságírók presztízse? Érdekel még valakit az igazság? Interjú a karrierváltó Hlavay Richárddal.
Új online márkamagazin jelent meg a piacon

Új online márkamagazin jelent meg a piacon

A dm 2009-ben vezette be hazánkban az active beauty törzsvásárlói programot. A vásárlókkal való kapcsolattartásban kiemelt szerepe van a dm fogyasztói márkamagazinjának, amelyet mostantól már digitálisan is elérhetnek az olvasók.
1/2