Így kell Debrecenből meghódítani Amerikát – a Syncee-sztori

Így kell Debrecenből meghódítani Amerikát – a Syncee-sztori

Csak a kemény munka vezet sikerhez - állítja Gulyás Ákos, akinek nyugodtan hihetünk, hiszen a Syncee az amerikai piacon is megvetette a lábát.
Chatbot legyen a talpán, ami meg tudja nyugtatni az ideges vevőt

Chatbot legyen a talpán, ami meg tudja nyugtatni az ideges vevőt

Az ember minden esetben emberként viselkedik, így a vásárlási folyamatban mindig is igényelni fogja az emberi figyelmet.
A mesterséges intelligencia turbózza fel az online kereskedelmet?

A mesterséges intelligencia turbózza fel az online kereskedelmet?

Az Enet.hu adatai szerint, az európaiak közül a magyarok bizonyultak a legcélzottabb, legismertebb e-vásárlóknak, ugyanis közel 5,5 millió magyar, vagy pontosabban Magyarország felnőtt lakosságának 91%-a rendszeres online vásárló. (X)
Erős márka nélkül platformokra szorulhatnak az e-kereskedők

Erős márka nélkül platformokra szorulhatnak az e-kereskedők

Barcsay Erikkel, az idén 20 éves BIG FISH ügyvezetőjével a hazai e-kereskedelem kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettünk.
Erős márka nélkül platformokra szorulhatnak az e-kereskedők

Erős márka nélkül platformokra szorulhatnak az e-kereskedők

Barcsay Erikkel, az idén 20 éves BIG FISH ügyvezetőjével a hazai e-kereskedelem kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettünk.
3/27