Határtalan növekedés és élesedő verseny az e-kereskedelemben

Határtalan növekedés és élesedő verseny az e-kereskedelemben

Egyvalami biztos: sem az e-kereskedők, sem az online vásárlók nem fognak unatkozni idén. Körmendi Éva és Pintér Róbert elemzése.
Mit NEM élhet át az ügyfél? Segítségül hívtuk a Service Design-t.

Mit NEM élhet át az ügyfél? Service Design nap

Tervezés és módszertanok keresése és meghatározása üzletedre profilozva.
Nem kell, hogy a vásárlás nyűg legyen!

Nem kell, hogy a vásárlás nyűg legyen!

Kabarcz Balázst kérdeztük automatizációról, okostelefonos céges kultúráról és persze a mindenható vásárló élményről is.
A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

Játék az árérzékenységgel, magas szintre fejlesztett logisztika és egyedi piaci szemlélet. Interjú Schmidt Richárddal.
Gépi tanulással lehet optimális az ellátási lánc

Gépi tanulással lehet optimális az ellátási lánc

A logisztikától a raktározásig, a gépi tanulás a terület egészét átírja. Kömlődi Ferenc jövőkutató cikke.
1/19