Az e-kereskedelemben már egy számjegyű az éves infláció

Az e-kereskedelemben már egy számjegyű az éves infláció

Az online kereskedelemben értékesített legkeresettebb termékek minden főbb kategóriájában a hivatalos fogyasztói árindex alatti árváltozás zajlott le az elmúlt 12 hónap során, nem egy termékkategóriában árcsökkenés is bekövetkezett tavaly szeptember óta – állapította meg az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál annak kapcsán, hogy az oldalon közel 90 termékkategória legkeresettebb termékeinek éves árváltozását vizsgálta, több mint 3.000 termékre kiterjedően.
Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?

Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?

Az elmúlt években elképesztő mértékű átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem, nem csak Magyarországon, de szerte a világban. A Covid okozta korlátozások, lezárások kényszerűen megváltoztatták a fogyasztási szokásokat, a személyes vásárlási alkalmak jelentősen visszaestek, egyik napról a másikra megnőtt az igény az online jelenlétre. Mások mellett erről is szó lesz május 11-én, a magyar e-kereskedelem napján, melynek apropójából hamarosan összegyűlnek a szektor fontos szereplői.
Lassul az e-kereskedelem növekedése Európában

Lassul az e-kereskedelem növekedése Európában

Egy nemrégiben közzétett kutatás szerint 2021-ben mintegy 13 százalékkal növekedett az öreg kontinensen az e-kereskedelem által generált forgalom. Idén ugyan kisebb, ám még mindig kétszámjegyű bővülést várnak. Intő jel lehet azonban, hogy míg az eladott termékek összértéke jelentős növekedést mutatott, a vásárlók számában némi visszaesés tapasztalható.
Az akciók és a gazdasági válság az online kereskedelemből a boltokba terelik a fogyasztókat

Az akciók és a gazdasági válság az online kereskedelemből a boltokba terelik a fogyasztókat

Egyre nagyobb beruházásokat igényelnek az új technológiák az e-kereskedelemben. A megtérüléshez egyre nagyobb volumenre van szükség, amit csakis a nemzetközi piacokra kilépve tudnak finanszírozni az e-kerekedők – emelte ki Madar Norbert, a GKID vezető tanácsadója.
A recessziós sokk után is fejlődés vár az online kiskereskedelemre

A recessziós sokk után is fejlődés vár az online kiskereskedelemre

A gazdasági visszaesés és annak réme akár új lendületet adhat a hazai online kiskereskedelmi szektornak, amely 2022-ben a valaha volt leggyengébb növekedést mutató negyedévét hozta össze. A GKID és az Árukereső.hu Online Kiskereskedelmi Indexének legutóbbi kiadása azt is megállapította, hogy az online értékesített termékkategóriák között a divatcikkek és ruházat hamarosan beérheti és megelőzheti a jelenleg még éllovasnak számító műszaki termékeket.
1/30