Lassul az e-kereskedelem növekedése Európában

Lassul az e-kereskedelem növekedése Európában

Egy nemrégiben közzétett kutatás szerint 2021-ben mintegy 13 százalékkal növekedett az öreg kontinensen az e-kereskedelem által generált forgalom. Idén ugyan kisebb, ám még mindig kétszámjegyű bővülést várnak. Intő jel lehet azonban, hogy míg az eladott termékek összértéke jelentős növekedést mutatott, a vásárlók számában némi visszaesés tapasztalható.
A magyar e-kereskedelem nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár

A magyar e-kereskedelem nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár

A magyar e-kereskedelem növekedését hosszú távon gátolhatja, hogy nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár
A vásárlók háromnegyede változtatott online vásárlási szokásain

A vásárlók háromnegyede változtatott online vásárlási szokásain

Rugalmas, visszaváltható szolgáltatásokat keresün.
Teljesen átírták az online eladásokat az eMAG-nál az új rezsicsökkentési szabályok

Teljesen átírták az online eladásokat az eMAG-nál az új rezsicsökkentési szabályok

Klímaberendezést, szárítógépet, medencét, de még bőröndöt is kevesebbet rendelnek a eMAG.hu-ról az új rezsicsökkentési szabályok bejelentése óta.
Magyar e-kereskedelmi piac adatok 2021

Magyar e-kereskedelmi piac adatok 2021

Magyarország e-kereskedelmi piacának forgalma bővült a legnagyobb mértékben Észtország után Európában. A növekedés mintegy 29%-ot tett ki és ezzel a hazai piac meghaladta a 1200 milliárd forintos szintet. – derült ki a Future Trade Budapest konferencián.
1/29