Jókor és jó helyen kell online megtalálni a vásárlókat

Jókor és jó helyen kell online megtalálni a vásárlókat

Nem csak az online értékesítést kell segítenie a digitális kommunikációnak - interjú Filó Angélával, a Diego marketingigazgatójával.
Így csábítsd el a feliratkozókat, hogy vásárlóid legyenek!

Így csábítsd el a feliratkozókat, hogy vásárlóid legyenek!

9 tipp, hogyan használjuk ki weboldalunkon a megnövekedett forgalmat és hogyan gyarapítsuk tovább a feliratkozók számát, írja a kosarertek.hu.
Az online videó a marketing atombombája

Az online videó a marketing atombombája

Az online videók sokkal nagyobb elkötelezettséget eredményeznek, mint a többi közösségi média tartalom.
Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti  innováció segítségével

Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti innováció segítségével

A geolad azzal különbözteti meg magát a klasszikus targetingtől, hogy valós, ugyanakkor anonim felhasználói profilokat használ.
Az okos online gyógyszerreklámoké a jövő, de még várni kell rájuk

Az okos online gyógyszerreklámoké a jövő, de még várni kell rájuk

Itthon a tévés reklámok negyedét töltik ki vény nélkül kapható készítmények, pedig a vásárlói szokások is igénylik a netes jelenlétet.
1/2