Jókor és jó helyen kell online megtalálni a vásárlókat

Jókor és jó helyen kell online megtalálni a vásárlókat

Nem csak az online értékesítést kell segítenie a digitális kommunikációnak - interjú Filó Angélával, a Diego marketingigazgatójával.
Az okos online gyógyszerreklámoké a jövő, de még várni kell rájuk

Az okos online gyógyszerreklámoké a jövő, de még várni kell rájuk

Itthon a tévés reklámok negyedét töltik ki vény nélkül kapható készítmények, pedig a vásárlói szokások is igénylik a netes jelenlétet.
10 dolog, amitől sikeres lesz egy online kampány!

10 dolog, amitől sikeres lesz egy online kampány!

Az elképesztő hír és információdömpingben kiégett és reklámblokkoló böngészőkkel felpáncélozott fogyasztókat nem könnyű a natív cikkekel megszólítani. Az Internet Hungary egyik legpraktikusabb előadója Dominic Wyld megmutatta, hogy a tartalommarketinget tartalmazó írásokat hogyan kell reklámozni az online térben.
Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti  innováció segítségével

Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti innováció segítségével

A geolad azzal különbözteti meg magát a klasszikus targetingtől, hogy valós, ugyanakkor anonim felhasználói profilokat használ.
Az online videó a marketing atombombája

Az online videó a marketing atombombája

Az online videók sokkal nagyobb elkötelezettséget eredményeznek, mint a többi közösségi média tartalom.
1/2