A lineáris tévé még mindig olcsóbb, és jobban is szeretik a hazai nézők a streamingnél

A lineáris tévé még mindig olcsóbb, és jobban is szeretik a hazai nézők a streamingnél

Amerikában a kábeltévé lemondásoktól retteg a tévés szakma, Magyarországon azonban stabil a lineáris tévézés bázisa.
Februárban a TV2-t választotta a legtöbb néző teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban

Februárban a TV2-t választotta a legtöbb néző teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban

Az év második hónapjában fölényesen nyerte a hétköznap esti főműsoridőt a TV2 mindhárom korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), legfőképp a Kincsvadászok sikerének köszönhetően, amit átlagosan kétszer annyian néztek februárban, mint a a fő versenytársat az azonos idősávban. A kábelportfólió is remekel, a TOP5 csatorna közé februárban a Mozi+ és a SuperTV2 is bekerült a 18-59-es korcsoportban, így a TV2-vel együtt a TV2 Csoport három csatornája toplistás.
A nézőknél 2023-ban is a Sport TV volt az első

A nézőknél 2023-ban is a Sport TV volt az első

Az elmúlt év minden nézettségi adatának ismeretében hivatalos, hogy minden korosztályban a Sport TV portfóliója (Sport1 és Sport2) volt a legnézettebb a kereskedelmi sportcsatornák között.
Februárban is az RTL lett a legnézettebb csatorna főműsoridőben, a 18-49 évesek körében

Februárban is az RTL lett a legnézettebb csatorna főműsoridőben, a 18-49 évesek körében

2024-ben eddig az RTL vezeti a nézettségi versenyt: a januári győzelem után a februárt is megnyerte az RTL főcsatorna főműsoridőben, a 18-49 évesek körében. Tarolt a Cápák között, az RTL Híradó, valamint Az ugrás című vadonatúj kvízműsor, továbbá kiemelkedően teljesítettek az RTL második generációs csatornái is. Az éves toplista első 20 helyén jelenleg csak RTL-es tartalom szerepel (18-49).
Januárban az RTL lett a legnézettebb csatorna a 18-49 évesek körében

Januárban az RTL lett a legnézettebb csatorna a 18-49 évesek körében

Kiváló eredményt ért el az RTL Híradó, a Cápák között és A mi kis falunk is ebben a hónapban.
1/16