NMHH-kutatás: jelentősen változott a nyomtatott lapok olvasóközönsége

NMHH-kutatás: jelentősen változott a nyomtatott lapok olvasóközönsége

A nyomtatott lapok jelentősége a tájékozódás piacán évről évre csökken – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. A jelentés szerint a printhetilapok vesztették el legnagyobb mértékben az olvasóikat, mivel ezen a területen a fogyasztás 25,2 százalékos visszaesését regisztrálták. A havonta vagy időszakosan megjelenő periodikák keresettségében 23,5 százalékos, míg a napilapoknál 5,7 százalékos visszaesés volt tapasztalható.
A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

Rövidtávon mindent el lehet adni egy jó marketingstratégiával, annak azonban, aki hosszú távon is piacon akar maradni, muszáj őszintének maradnia – állítja Maróy Krisztina, aki alapítása óta vezeti Magyarország piacvezető divatmagazinját a GLAMOUR-t.
Így kérj árajánlatot probléma nélkül egy budapesti nyomdában!

Így kérj árajánlatot probléma nélkül egy budapesti nyomdában!

Nehézségeket okoz nyomdai árajánlatot kérned? Mutatjuk, milyen szempontokat kell megadnod, így egy vidéki vagy budapesti nyomda esetében sem lesz problémád!
A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
1/3