2024. január 12. 16:33Szánj az olvasásra 2 percet!
A nyomtatott lapok jelentősége a tájékozódás piacán évről évre csökken – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. A jelentés szerint a printhetilapok vesztették el legnagyobb mértékben az olvasóikat, mivel ezen a területen a fogyasztás 25,2 százalékos visszaesését regisztrálták. A havonta vagy időszakosan megjelenő periodikák keresettségében 23,5 százalékos, míg a napilapoknál 5,7 százalékos visszaesés volt tapasztalható.
Média
2017. április 21. 08:00Kovács Ágnes Lilla Szánj az olvasásra 6 percet!
Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
Média
2017. január 23. 16:11Kamasz MelindaSzánj az olvasásra 10 percet!
Rövidtávon mindent el lehet adni egy jó marketingstratégiával, annak azonban, aki hosszú távon is piacon akar maradni, muszáj őszintének maradnia – állítja Maróy Krisztina, aki alapítása óta vezeti Magyarország piacvezető divatmagazinját a GLAMOUR-t.
Média