A Nosalty volt az ünnepi időszak legolvasottabb gasztromagazinja

A Nosalty volt az ünnepi időszak legolvasottabb gasztromagazinja

A Nosalty.hu egyértelműen vezette a hónapot versenytársaihoz képest: több mint 2,6 millió egyedi felhasználóval kijelenthető, hogy minden ötödik magyar felkereste az oldal receptjeit. Az új évben Kovács Ádám, Head of Digital Brand pozícióban is erősíti a kiadvány működését.
A konyhádat sem kell elhagynod, hogy együtt főzhess Steiner Kristóffal vagy Gáspár Beával

A konyhádat sem kell elhagynod, hogy együtt főzhess Steiner Kristóffal vagy Gáspár Beával

„Élményfőzés” programot indít a Nosalty.
Komoly változás az online gasztromagazinnál

Komoly változás az online gasztromagazinnál

Januártól Krankovics Béla látja el a Nosalty termékmenedzseri feladatait a Central Médiacsoportban.
Gasztro-tehetségkutatót indított a Nosalty!

Gasztro-tehetségkutatót indított a Nosalty!

Szeptember 25-ig tart a SHOWSZÓRÓ nevezési időszaka
Új videó-sorozatot mutat be a Nosalty

Új videó-sorozatot mutat be a Nosalty

A Sercegő egy fül- és szemkényeztető audiovizuális élmény, amely a méltán trendi ASMR-videók mintájára a főzés közben keletkező hangokat, zörejeket helyezi előtérbe.
1/3