Tóth Andi lett a Notino nagykövete

Tóth Andi lett a Notino nagykövete

A Notino új magyarországi nagyköveteként Tóth Andi csatlakozik a márkához egy olyan együttműködés keretében, amely a szépség és az önkifejezés személyes megélésére helyezi a hangsúlyt. Az idén tavasszal induló kampány a saját döntéseink erejére épül, és arra bátorítja a nőket, hogy merjenek olyan utat választani, amely valóban önmagukat tükrözi, a mindennapokban éppúgy, mint a szépségápolási rutinjukban. Ez a közös értékrend képezi az együttműködés alapját Andi és a márka között.
Rácz Jenő: „Az a típus vagyok, aki szereti véghez vinni a terveit”

Rácz Jenő: „Az a típus vagyok, aki szereti véghez vinni a terveit”

Jótékonysági nagykövetként több tucat magyar család karácsonyát tette szebbé Rácz Jenő az Egy Lépéssel Több Alapítvánnyal karöltve. A Hajós István által alapított szervezet az idei évet 111 támogatott családdal zárta, a Váradi Eszter-díjjal kitűntetett séf reményei szerint pedig 2025-ben újabb száz családon tudnak majd segíteni.
Saját márkanagykövettel indítja új marketing és reklámkampányát a Candy

Saját márkanagykövettel indítja új marketing és reklámkampányát a Candy

Gianni Annoni lesz az olasz márka magyarországi arca
Borbás Marcsi, Ember Márk, Kapás Bogi, Szabadfi Szabolcs és Dr. Kőnig Róbert a Highlights of Hungary idei nagykövetei

Borbás Marcsi, Ember Márk, Kapás Bogi, Szabadfi Szabolcs és Dr. Kőnig Róbert a Highlights of Hungary idei nagykövetei

Ember Márk, Kapás Boglárka és Dr. Kőnig Róbert is csatlakozott az ország legnagyobb társadalmi díjához, amire elindult az ajánlási időszak. A Highlights of Hungary célja, hogy megtalálja a legkiemelkedőbb magyar teljesítményeket és megmutassa, hogy a kemény munka meghozza a gyümölcsét. Példaértékűnek tartod az utcádban levő kis családi vállalkozást, vagy éppen a barátod sportsikerei inspirálnak, esetleg egy alapítvány teljesítményét és közösségét tartod kiemelkedőnek? Őket mind jelölheted egészen április 30-ig - a cél, hogy a tavalyi közel hétszáz jelölést is túlszárnyaljuk.
Innováció és zero waste: José Guerrero kutató-fejlesztő séf a Wallis Motor új nagykövete

Innováció és zero waste: José Guerrero kutató-fejlesztő séf a Wallis Motor új nagykövete

A világ vezető gasztronómiai műhelyeiben ma már nem csupán az ételek ízére vagy a hozzávalók minőségére fordítanak kiemelt figyelmet, hanem a konyhai technológiákra, a folyamatok ökológiai lábnyomának csökkentésére, vagy akár a vacsorát kísérő fény- és hanghatásokra. Ezzel a szemlélettel fejleszti ki fogásait a magyar gasztronómiai élet egyik legizgalmasabb innovátora, José Guerrero, aki az Arany Kaviár kutató-fejlesztő séfjeként tudományos pontossággal kísérletezik konyhai laboratóriumában, miközben a környezettudatosság és vendégélmény az első nála. Pontosan ezekkel az értékekkel azonosulva választotta a Wallis Motor új márkanagykövetének a kreatív konyhaművészt, az együttműködésből pedig egy a régióban is egyedülálló, a BMW i5 márkajegyei köré épülő vacsoramenü született, melyet az első szerencsés vendégek már meg is kóstolhattak.
1/2