B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

Ha nőknek adsz el, tudnod kell, hogy ezerfélék, különböző élethelyzetekkel. Tudod-e, hirdetéseidben kihez beszélsz valójában?
Mindenki NŐKNEK ad el… hogyan legyünk sikeresek, ha ők a célcsoportunk?

Mindenki NŐKNEK ad el… hogyan legyünk sikeresek, ha ők a célcsoportunk?

A B2W (Business to Woman) túlmutat a megszokott B2C/B2B kategóriákon és abban segít nekünk, hogyan kommunikáljunk, értékesítsünk, fejlesszünk termékeket a ma és a jövő női fogyasztóinak.
Új típusú nehézségekkel küzdenek a nők és a férfiak

Új típusú nehézségekkel küzdenek a nők és a férfiak

Valójában egy hosszú és fájdalmas, de mindenképpen sikeres terápiás folyamat közepén vagyunk. Interjú Szabó Gergely Zoltán integral coachcsal.
EQ Marketing - korunk legerősebb „fegyvere”

EQ Marketing - korunk legerősebb „fegyvere”

Az érzelmi intelligencia a kulcs a nők szívéhez, ha felismerjük mire vágynak igazán.
Az informatika világának szüksége van a nőkre

Az informatika világának szüksége van a nőkre

A programozás igenis kreatív szakma, amilyet általában a nők keresnek, ráadásul számtalan területe van, ahol mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet.
1/4