Közel 10 százalékkal nőtt idén a reklámpiac

Közel 10 százalékkal nőtt idén a reklámpiac

Megjelent a GroupM szokásos decemberi This Year Next Year kutatása, amely az idei évre vonatkozó adatok mellett 2025-re vonatkozóan is tartalmaz reklámpiaci előrejelzést.
A nemnövekedés mellett hogyan lesz fenntartható a gazdaság?

A nemnövekedés mellett hogyan lesz fenntartható a gazdaság?

Az Internet Hungary konferencián a nemnövekedés kérdését számos előadás járta körbe, és nem csak a környezeti, társadalmi vetületeit. Az elgondolás egyre nagyobb teret kap, így a vállalatoknak is érdemes végiggondolni, mit is jelenthet az elgondolás működésükre.
Hamarosan használhatjuk a telefonunkat repülés közben is

Hamarosan használhatjuk a telefonunkat repülés közben is

Úgy tűnik, hogy hamarosan használhatjuk az okostelefonunkat repülés közben is.
A globalizáció nem szűnik meg, csak átalakul

A globalizáció nem szűnik meg, csak átalakul

Kereskedelmi, gazdasági, technológiai és kulturális szempontból is eltérő folyamatok érvényesülnek a világban. Amerika és Kína távolodhat, de a világ országai egyre szorosabban kapcsolódnak össze. A vállalatok pedig jobb, ha inkább az egyre nagyobb nemzetközi versenyre koncentrálnak.
Ön dolgozna tíz órát minden nap, hogy pénteken ne kelljen? - Meglepőek a válaszok

Ön dolgozna tíz órát minden nap, hogy pénteken ne kelljen? - Meglepőek a válaszok

A négynapos munkahétre való átállásnak számos szervezeti- és munkafolyamatot érintő lépése van, ám ezeket hiába sikerül kipipálni, ha maga a munkavállaló nem áll készen arra, hogy jobb esetben kevesebbet és korábbitól jelentős mértékben eltérő módon dolgozzon. Miért hagyják abba nehezen a munkát a munkavállalók, s miképpen lehetne jól kihasználni a négynapos munkahétben rejlő lehetőségeket.
1/2