A Dentsu bemutatta a 2024-es év fő médiatrendjeit

A Dentsu bemutatta a 2024-es év fő médiatrendjeit

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén is közzétette immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Pace of Progress” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégeknek a szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát vizsgál, amelyek három átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) kihasználása a növekedésben, (2) a bevételszerzési verseny erősödése, illetve (3) az etikus gazdasági elvek követése.
A dentsu bemutatta a 2023-as év 10 fő médiatrendjét

A dentsu bemutatta a 2023-as év 10 fő médiatrendjét

A feltárt tíz iparági trend ismerete segíti a márkákat a változó fogyasztói magatartáshoz történő alkalmazkodásban.