Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Eltérő hatások várhatók a médiafelületek árazásában és a kínálatban a hazai reklámpiacon, de a hirdetők reklámköltése is igen eltérő lehet szektoronként az idei évben - mondta el interjúnkban Szabó Edina, az OMG Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Közösségi hallgatózás - avagy a magyar médiamonitoring

Közösségi hallgatózás - avagy a magyar médiamonitoring

A magyar piacvezető webes médiamonitoring cég, a Neticle új megoldást hoz a nemzetközi social listening piacra. A Neticle Media Intelligence mesterséges intelligencia alapú, optimalizált kezelőfelületet kapott, az automatikus véleményelemzés mellett automatikus insight felismeréssel és megfogalmazással fokozza a felhasználói élményt. A bevezetett egyedi termékfunkciók az online médiafigyelés és –elemzés jövőjét vetítik előre.
Közösségi hallgatózás - avagy a magyar médiamonitoring

Közösségi hallgatózás - avagy a magyar médiamonitoring

A magyar piacvezető webes médiamonitoring cég, a Neticle új megoldást hoz a nemzetközi social listening piacra. A Neticle Media Intelligence mesterséges intelligencia alapú, optimalizált kezelőfelületet kapott, az automatikus véleményelemzés mellett automatikus insight felismeréssel és megfogalmazással fokozza a felhasználói élményt. A bevezetett egyedi termékfunkciók az online médiafigyelés és –elemzés jövőjét vetítik előre.
Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Eltérő hatások várhatók a médiafelületek árazásában és a kínálatban a hazai reklámpiacon, de a hirdetők reklámköltése is igen eltérő lehet szektoronként az idei évben - mondta el interjúnkban Szabó Edina, az OMG Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Közösségi hallgatózás - avagy a magyar médiamonitoring

Közösségi hallgatózás - avagy a magyar médiamonitoring

A magyar piacvezető webes médiamonitoring cég, a Neticle új megoldást hoz a nemzetközi social listening piacra. A Neticle Media Intelligence mesterséges intelligencia alapú, optimalizált kezelőfelületet kapott, az automatikus véleményelemzés mellett automatikus insight felismeréssel és megfogalmazással fokozza a felhasználói élményt. A bevezetett egyedi termékfunkciók az online médiafigyelés és –elemzés jövőjét vetítik előre.
1/2