A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
Megosztó kérdéseket boncolgató podcastot indít a Femina

Megosztó kérdéseket boncolgató podcastot indít a Femina

A Dilemma házigazdája Pintér Ada, aki napjaink legmegosztóbb és legérzékenyebb kérdéseiről beszélget szakértőkkel és a Femina újságíróival.
Podcast! A választható média!

Podcast! A választható média!

A mai adásom Podcast a podcastben, ugyanis két nagyszerű podcast készítővel Pohly Ferenccel és Sándorfy Adriánnel beszélgetek.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
1/96