Márkaépítés trendek 2023-ban

Márkaépítés trendek 2023-ban

A márkaépítési irányvonalak a médiafogyasztási szokásokkal együtt szinte folyamatosan változnak. Ezekhez a vállalatoknak is alkalmazkodniuk kell, ha szeretnék lekörözni a versenytársaikat. Ma a legnépszerűbb tartalomtípus a rövid formátumú videó, azonban a podcastek és a blog cikkek ugyanúgy ott vannak a hatékony marketing eszközök listáján. Dallos Zoltán, kommunikáció és márkaépítés szakértő, a DLX MEDIA marketing ügynökség alapítója tanácsokat ad, hogyan népszerűsíthetjük szolgáltatásunkat, termékünket.
A legmenőbb hazai dizájnerdarabokat vásárolhatod meg a Glamour új budapesti üzletében

A legmenőbb hazai dizájnerdarabokat vásárolhatod meg a Glamour új budapesti üzletében

A budapesti divathét történetében most először egy különálló pop-up store-ban lesznek megvásárolhatóak a Glamour márkázott termékei.
Egy márkának a fontos kérdéseket is feszegetnie kell – interjú a Telekom kommunikációs igazgatójával

Egy márkának a fontos kérdéseket is feszegetnie kell – interjú a Telekom kommunikációs igazgatójával

Szabó Bélával a márka lelkiéig ástunk, emellett a kreatív szakember beavatott minket a személyes filozófiájába is.
A többség még küzd a személyes márkaépítéssel

A többség még küzd a személyes márkaépítéssel

Amikor egy új közösségi platform működésével ismerkedünk, majd felfedezzük, hogy miként illeszthető be egy reklámkampányba, az olyan, mintha egy új nyelvet tanulnánk. Csábi Boróka marketing-szakemberrel, a Te vagy a brand alapítójával arról beszélgettünk, hol helyezkedik el a közösségi média a hazai marketingpalettán, és milyen feladatuk van a cégeknek, ha nem akarnak lemaradni a versenyben a különböző platformokon.
Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

Idén ötödik alkalommal szerepel a vállalat a Brand Z Top 50 legjobbja között
2/5