A Deutsche Telekom a világ 10 legértékesebb márkája között

A Deutsche Telekom a világ 10 legértékesebb márkája között

A Deutsche Telekom csoport a világ legértékesebb távközlési márkája a ″Brand Finance Global 500″ tanulmánya szerint. Ezzel megtartotta a legértékesebb európai vállalati márka címet is.
Az Aleph egyesíti globális márkáit

Az Aleph egyesíti globális márkáit

A vállalat One Brand kezdeményezése hazai szinten a Httpool by Aleph-et érinti, továbbá erős növekedési platformot teremt a piaci terjeszkedéshez, a több szolgáltatásra kiterjedő kereszt-értékesítéshez, és a stratégiai felvásárlásokhoz.
“Példaképpé kell válni!”  Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

“Példaképpé kell válni!” Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

Istenes Bence szerint nagyon más kíván az online tér, mint a hagyományos, lineáris média, de elengedhetetlen a teljes spektrumos jelenlét a nagy márkák marketing taktikájában. Saját ügynökségéről, amelyet egy idea shop-ként tekint, IstenEst című videós podcastjáról és a népszerűség fenntartásának kulcsáról is részletesen beszélt a Digital Hungary-nak adott interjúban.
Vásárlói ingerküszöb fölött az árak: Így változtak a fogyasztói szokások

Vásárlói ingerküszöb fölött az árak: Így változtak a fogyasztói szokások

Az élelmiszerárak növekedése sok termékcsoportban érte el azt az ingerküszöböt, amely után a fogyasztók megváltoztatják a vásárlási szokásaikat. Érdekes adat, hogy a változtatás mellett a fogyasztók számára a márkahűség is fontos azoknak a termékeknek az esetében, amelyekben megbíznak.
Hogyan védje egy kkv a márkáját? Még pályázható a védjegybejelentési támogatás

Hogyan védje egy kkv a márkáját? Még pályázható a védjegybejelentési támogatás

Egy cégnév, márkanév vagy terméknév bevezetése sok időbe és pénzbe kerül, ezért sokat is ér. A legtöbb esetben mégsem védi a márkákat semmi, bárki lemásolhatja. Ez ellen véd a védjegyoltalom, amit december 8-ig még Európai Uniós támogatással igényelhetnek a kis- és közepes vállalkozások.
2/31