A TCL két egymást követő évben is a világ 2. legjobb tévémárkája lett

A TCL két egymást követő évben is a világ 2. legjobb tévémárkája lett

Az Omdia piackutató vállalat ismét a TCL Electronics-ot, a vezető szórakoztatóelektronikai brandet választotta a világ második legjobb tévémárkájának.
Keressük együtt a jövő példaképeit! Hatni és szenvedéllyel élni! Beszélgetést Trunk Tamással. Podcastajánló!

Keressük együtt a jövő példaképeit! Hatni és szenvedéllyel élni! Beszélgetést Trunk Tamással. Podcastajánló!

Vendégem Trunk Tamás a Sneakersness Budapest főszervezője, a Sneakers őrület hazai pápája és az újgenerációs márkák tanácsadója, síversenyző, író.
Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Keressük együtt a jövő példaképeit! Hatni és szenvedéllyel élni! Beszélgetést Trunk Tamással. Podcastajánló!

Keressük együtt a jövő példaképeit! Hatni és szenvedéllyel élni! Beszélgetést Trunk Tamással. Podcastajánló!

Vendégem Trunk Tamás a Sneakersness Budapest főszervezője, a Sneakers őrület hazai pápája és az újgenerációs márkák tanácsadója, síversenyző, író.
A Deutsche Telekom a világ 10 legértékesebb márkája között

A Deutsche Telekom a világ 10 legértékesebb márkája között

A Deutsche Telekom csoport a világ legértékesebb távközlési márkája a ″Brand Finance Global 500″ tanulmánya szerint. Ezzel megtartotta a legértékesebb európai vállalati márka címet is.
1/31