Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát

Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát

A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben. A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások″ és „Digitális wellbeing″ kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.
Újult erővel folytatódik az Employer Branding Award

Újult erővel folytatódik az Employer Branding Award

A Magyar PR Szövetség három év kihagyás után újraindítja a munkáltatói márkaépítés legjobb gyakorlatait díjazó versenyét, a nagy múltú Employer Branding Awardot. A verseny célja, hogy a legjobb employer branding kampányokat széles körben mutassa be, illetve pozitív és inspiráló példákkal segítse a szakmát.
A magyar munkavállalók több, mint fele tervezi, hogy felmond a munkahelyén

A magyar munkavállalók több, mint fele tervezi, hogy felmond a munkahelyén

Valóban érinti a magyar munkaerőpiacot a világszerte észlelt tömeges önkéntes felmondási hullám? Hogyan befolyásolja a maradási hajlandóságot a munka világának és a munkavégzés kereteinek az átalakulása? A Deloitte Big Quit felmérése arra kereste a választ, hogy mekkora önkéntes felmondási hajlandóságot mutatnak a magyar munkavállalók jelenleg, mely munkavállalói csoportok a legérintettebbek, melyek a felmondáson való gondolkodás fő okai, és hogyan kapcsolódik ez a hibrid munkavégzéshez.
Így csökkenthetik a cégek a növekvő toborzási költségeket

Így csökkenthetik a cégek a növekvő toborzási költségeket

Milyen hatással van a stratégiai employer branding a toborzási költségekre? Hogyan és milyen eszközökkel tudjuk bevonzani és megtartani munkavállalóinkat a folyamatosan növekvő üzemeltetési és bérköltségek mellett? Többek között ezekre a kérdésekre adott választ Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding ügynökség társalapítója.
Négynapos munkahét? - Jöhet, ha az eredményesség mérhető

Négynapos munkahét? - Jöhet, ha az eredményesség mérhető

A négynapos munkahét olyan trend, ami itthon is beszivárog a hétköznapokba, és az elvitathatatlan munkavállalói előnyökön túl a munkaerő piacon, munkaadóként is versenyelőnyt jelenthet annak a cégnek, aki a home office mellett ezt is biztosítja. Egy friss, hazai kkv-kat kérdező felmérés szerint a vállalatok közel harmada megfontolná a rövidebb munkahét bevezetését. A felmérésből az is kiderült, hogy a mérhető hatékonyság a fő mozgatórugója ezeknek az ilyen jellegű HR újításoknak.
1/4