Feltartozhatatlan a mobilos hirdetési piac

Feltartozhatatlan a mobilos hirdetési piac

A Covid-19 járvány sem tudta megállítani a mobilos hirdetési piac növekedését, a második negyedév éves összevetésben világszinten 71 százalékos bővülést hozott a PubMatic adatai alapján.
Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Sokkal nagyobb mértékben növekszik a mobil hirdetési potenciál, mint ahogy azt forintra lehetne váltani. Tavaly listaáron körülbelül 4 milliárd forint maradt bent a piacon. Többek közt erről is beszélt Földi Kata az IAB Mobil munkacsoport vezetője.
Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Sokkal nagyobb mértékben növekszik a mobil hirdetési potenciál, mint ahogy azt forintra lehetne váltani. Tavaly listaáron körülbelül 4 milliárd forint maradt bent a piacon. Többek közt erről is beszélt Földi Kata az IAB Mobil munkacsoport vezetője.
Mobilon hirdetnél? Erre kell figyelned!

Mobilon hirdetnél? Erre kell figyelned!

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.
Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Sokkal nagyobb mértékben növekszik a mobil hirdetési potenciál, mint ahogy azt forintra lehetne váltani. Tavaly listaáron körülbelül 4 milliárd forint maradt bent a piacon. Többek közt erről is beszélt Földi Kata az IAB Mobil munkacsoport vezetője.
1/2