Kiskereskedelem a metaverzumban: hogyan alakíthatja át a metaverzum az iparágat?

Kiskereskedelem a metaverzumban: hogyan alakíthatja át a metaverzum az iparágat?

A kiskereskedelem résztvevői számára a metaverzumban rejlő új üzleti lehetőségek egyértelműen izgalmasnak tűnnek. Mivel a metaverzum és az azt megalapozó Web3 infrastruktúra folyamatosan fejlődik, a Deloitte szakértői megvizsgálták, mi és hogyan lehet hatással a kiskereskedelem kiterjedésére a metaverzumban.
“Lassan megismerhetjük a digitális paradicsom másik oldalát”

“Lassan megismerhetjük a digitális paradicsom másik oldalát”

Nehéz időszak jön a világban, és ez alól a kereskedelemben, a marketingben és a médiában tevékenykedők sem tudják majd kivonni magukat. Számtalan kihívással néz szembe az ágazat, és abban senkinek sem szabad reménykednie, hogy rövid időn belül visszatérnek a korábban megtapasztalt aranyévek - nyilatkozta Csermely Ákos, aki a hazai piacon évtizedek óta a legnagyobb médiakommunikációs és internetes konferenciákat szervezi.
Világmárkák a metaverzumban

Világmárkák a metaverzumban

Napjainkban egyre többet hallott téma a metaverzum és a virtuális világban zajló események, fejlesztések. Az Amerikai Egyesült Államokban a VR-szemüveg mára már hiánycikk, a kereslet sokszorosára nőtt az utóbbi másfél évben, amióta a Facebook elindította a Meta elnevezésű virtuális terét. Hallani arról is, hogy egyelőre főleg a tizenévesek körében hódítanak ezek a platformok, és megjelentek itt a világmárkák is.
Világgazdasági Fórum a metaverzumban

Világgazdasági Fórum a metaverzumban

A Világgazdasági Fórum a 2023-as éves közgyűlésén az Accenture-rel és a Microsofttal közösen mutatta be a Global Collaboration Village metaverzumot.
2023-ban még nem búcsúzunk a robbanómotoroktól, de beszállunk a virtuális világba

2023-ban még nem búcsúzunk a robbanómotoroktól, de beszállunk a virtuális világba

Feljövő pereminformatika, komolyodó blokklánc, és egyre inkább öntudatra ébredő mesterséges intelligencia.
2/9