Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Miképpen lehet a hagyományos média változásait lekövetni, miképpen lehet “modernizálni” egy médiaportfóliót?
K-alakú válság bontakozott ki a médiapiacon

K-alakú válság bontakozott ki a médiapiacon

A gazdasági visszaesés és a közösségi távolságtartás miatt online irányba elmozdulás hatása kettős, de egy irányba mutat.
A szintetikus médiától az etikus csetbotokig: így zajlik az ember újradefiniálása a mesterséges intelligencia segítségével

A szintetikus médiától az etikus csetbotokig: így zajlik az ember újradefiniálása a mesterséges intelligencia segítségével

Ha valaki úgy érzi, hogy irányítani, manipulálni akarják, az általában ellenállást szül – egy felnőttnél ugyanúgy, mint a gyerekek esetében. Egy új technológiával történő találkozáskor az emberek egyik első reakciója általában a bizalmatlanság, a bizonytalanság vagy akár a félelem, ami teljesen jogos – de a történet nem ér itt véget. Fehér Katalin újmédia és társadalmi-kulturális MI kutatót kérdeztük.
A sajtó megőrizte helyét a médiatortában

A sajtó megőrizte helyét a médiatortában

2020-ban a teljes sajtópiaci bevétel 101,569 milliárd forint.
Nem szerepel többet a Life TV műsorán Berki Krisztián

Nem szerepel többet a Life TV műsorán Berki Krisztián

A Telex úgy tudja, az FTC volt tulajdonosa és egy reality főszerkesztője között alakult ki konfliktus.
1/45