Digitális média trendek 2022: Elegendő a streaming videó a modern korban?

Digitális média trendek 2022: Elegendő a streaming videó a modern korban?

A Z-generáció és a millenniál generáció digitális szórakozása egyre inkább előtérbe kerül világszerte. Ma már a videós streaming szolgáltatásokkal fej fej mellett versenyez a közösségi média és a gaming a fogyasztók figyelméért – derül ki a Deloitte digitális médiapiaci kutatásából.
A nagyok és a nagyon nagyok - az óriásplatformokkal bővített top 100 médiacég erőviszonyai

A nagyok és a nagyon nagyok - az óriásplatformokkal bővített top 100 médiacég erőviszonyai

A top5 média/platformcég – Alphabet, TV2, Mediaworks, Magyar RTL és Meta - adja a hazai összárbevétel 62%-át az óriásplatformokkal kibővített top100-ban.
Az Index szakmai partnere lett az ATV

Az Index szakmai partnere lett az ATV

Az ATV műsorvezetői felbukkannak az Index egyes műsoraiban, de az együttműködés várhatóan több más területre is kiterjed a két médiavállalat között.
Kiderült, hogy mire kattintottunk a legtöbbet

Kiderült, hogy mire kattintottunk a legtöbbet

Hétköznap a hírportálokat olvassuk, hétvégén pedig a közösségi médiát böngésszük
Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

A hagyományos média szerepe még mindig kiemelkedő a tömegelérésben Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria Kft. kommunikációs igazgatója szerint. Az újmédia, a saját tartalom szerepe azonban egyre növekszik. A cégek számára a legfontosabb azonban a saját adatok gyűjtése, hogy erre alapozva továbbra is hatékony online kommunikációt végezhessenek.
1/51