Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Korunk sportolói két lábon járó hirdetőoszlopokként (is) funkcionálnak az olykor többmilliós követőtáboruknak köszönhetően. De milyen veszélyek és lehetőségek vannak, ha egy márka, termék úgy dönt, hogy egy sportoló felé fordul?
A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?
„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

Az, hogy influencer vagy-e, nem elhatározás kérdése, hanem azon múlik, hogy az online közösség azzá tesz-e téged.
A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?
Márkaépítés: milyen trendek várhatók az idei évben?

Márkaépítés: milyen trendek várhatók az idei évben?

Markáns ikonoktól az ernyőmárkákig. Fókuszban a kulturális intézmények megoldásai.
2/3