Aki letette az online marketing alapjait az építőiparban

Aki letette az online marketing alapjait az építőiparban

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye″ díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember tevékenysége nemcsak a vállalat eredményeire, hanem az építőipar egészére is pozitívan hatott, társadalmi hatása jelentős.
Díjmentes Otthonfelújítási Program tanácsadást indít a Mapei

Díjmentes Otthonfelújítási Program tanácsadást indít a Mapei

Az alprogram célja, hogy támogassa az érdeklődőket a felújítás megtervezésében, a pályázat sikeres benyújtásában és a felújítás zökkenőmentes kivitelezésében. A vállalat szerint van pozitív oldala annak, hogy eltolódik az új Otthonfelújítási Program indulásának határideje, mivel így több idő jut a felkészülésre. Érdemes kihasználni ezt a pár hetet a pályázat és a felújítás előkészítésére. A Mapei Kft. összegyűjtötte a legfontosabb teendőket.
Az építőipari kontármunka ellen küzd az év nagyvállalati vezetője

Az építőipari kontármunka ellen küzd az év nagyvállalati vezetője

Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője, kapta a ″Leader of the Year″ díjat a nagyvállalati kategóriában. A több, mint három évtizede vezetőként dolgozó szakember filozófiája szerint, a legfontosabb érték az ember, a valódi győzelem csakis csapatban érhető el. Bár zöldfülű vezetőként még nem így gondolta.
Elindult a verseny az Év Szakembere címért

Elindult a verseny az Év Szakembere címért

Harmadik alkalommal hirdeti meg a Mapei Kft. az „Év Szakembere″ díj referenciaversenyt, amelyre építőipari szakemberek jelentkezhetnek. A díj segíti az olyan alapvető közösségi értékek megerősítését, mint a munka becsülete, a kiválóságra való törekvés és a minőségi munka iránti elkötelezettség.
″Csak előre menekülhetnek az építőanyag kereskedők!″

″Csak előre menekülhetnek az építőanyag kereskedők!″

A múlt héten Budaörsön megrendezett Mapei Kereskedői Konferencián több mint 100 építőanyag kereskedő gyűlt össze, hogy megvitassák a válság túlélésének stratégiáit az építőiparban. A konferencia az építőiparban tapasztalt történelmi mélypontból való kilábalásra fókuszált.
1/2