25 éves a Story magazin!

25 éves a Story magazin!

Különleges év kezdődik a Story életében. Az ország piacvezető sztármagazinja, amely több mint 450 ezer olvasót ér el hetente* az idén ünnepli a 25. születésnapját. Ebből az alkalomból egy egész éven át tartó marketing kampány indul, amelynek tartalmai nemcsak a márka print-kiadványaiban, de a story.hu-n is nyomon követhető lesz, így a napi több mint 100 ezres online látogatóval együtt közel 600 ezren értesülnek első kézből a hazai sztárvilág exkluzív híreiről, legbensőségesebb sztoriairól. Az eseménysorozat első lépéseként ma került az újságárus standokra a Story magazin ünnepi különszáma, amelyhez kreatív címlapfotózás társult.
Hírportálok, bulvárlapok és női magazinok az elmúlt negyedév legnépszerűbb magyar weboldalai

Hírportálok, bulvárlapok és női magazinok az elmúlt negyedév legnépszerűbb magyar weboldalai

A hír- és magazinoldalak mellett egy receptgyűjtő portál is szerepel a tíz legnépszerűbb magyar weboldal között – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) online médiumok olvasottságát vizsgáló friss elemzéséből. A Médiatanács bírságot rótt ki a Pesti TV, valamint két helyi rádió műsorszolgáltatójára.
Megújult a Forbes online felülete

Megújult a Forbes online felülete

Fókuszba kerültek a rövid hírek.
Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is csatlakozott.
Tizenötödik születésnapját ünnepli az ÉVA Magazin

Tizenötödik születésnapját ünnepli az ÉVA Magazin

Idén 15 éves a Marquard Group Hungary női lapja, az ÉVA Magazin, amely a másfél évtized alatt számos médiatörténeti jelentőségű újdonságot vezetett be a piacra. A lap szerepeltette először az olvasót a címlapon és az ÉVA volt az is, amelyik a magazinok közül elsőként díjazta az inspiráló civil nőket. A születésnap évében az ÉVA brand a boldogságot helyezi a fókuszba, az online felület pedig megújult formában köszönti az olvasókat.
2/9