Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Miképpen lehet a hagyományos média változásait lekövetni, miképpen lehet “modernizálni” egy médiaportfóliót?
Sokkal több a tévé, mint egy reklámszpot

Sokkal több a tévé, mint egy reklámszpot

interjú Balázs Barbarával, a Media Vivantis Zrt. kereskedelmi igazgatójával.
A sajtó megőrizte helyét a médiatortában

A sajtó megőrizte helyét a médiatortában

2020-ban a teljes sajtópiaci bevétel 101,569 milliárd forint.
A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

Interjú Schneider Henrikkel, a Vodafone Senior Content & Entertainment Managerével.
A szintetikus médiától az etikus csetbotokig: így zajlik az ember újradefiniálása a mesterséges intelligencia segítségével

A szintetikus médiától az etikus csetbotokig: így zajlik az ember újradefiniálása a mesterséges intelligencia segítségével

Ha valaki úgy érzi, hogy irányítani, manipulálni akarják, az általában ellenállást szül – egy felnőttnél ugyanúgy, mint a gyerekek esetében. Egy új technológiával történő találkozáskor az emberek egyik első reakciója általában a bizalmatlanság, a bizonytalanság vagy akár a félelem, ami teljesen jogos – de a történet nem ér itt véget. Fehér Katalin újmédia és társadalmi-kulturális MI kutatót kérdeztük.
1/45