Horváth Balázs, az Economx újságírója nyerte a Provident ″Sajtódíj a Láthatatlanokért″ elismerését – íme a júniusi pályázat részletei

Horváth Balázs, az Economx újságírója nyerte a Provident ″Sajtódíj a Láthatatlanokért″ elismerését – íme a júniusi pályázat részletei

Lezárult a Provident Pénzügyi Zrt. által meghirdetett, havi rendszerességű Provident Sajtódíj a Láthatatlanokért pályázat májusi fordulója. A nyertes Horváth Balázs, az Economx újságírója lett.
Június 25-én kivételes történelmi pillanattal érkezik a Tények Plusz HUNOR különkiadás

Június 25-én kivételes történelmi pillanattal érkezik a Tények Plusz HUNOR különkiadás

Szerda reggel 6:55-től, rendhagyó módon a Tények Plusz HUNOR különkiadással jelentkezik a TV2. A csatorna riportmagazinja élőben közvetíti Kapu Tibor kutatóűrhajós várva várt küldetését, az AX-4 űrmissziómisszió rakéta-indítását, emellett a HUNOR Magyar Űrhajós Program legizgalmasabb részleteibe is betekintést nyerhetnek az érdeklődők.
Újra indult a verseny a “hét ingatlanosa” címért

Újra indult a verseny a “hét ingatlanosa” címért

Kezdetét vette egy újabb hét az Ingatlanvadászok történetében, ahol újra egyéniben küzdenek az ingatlanosok a vevőjelöltek kegyeiért.
Hogyan születik az új információ?

Hogyan születik az új információ?

A média változó és komplex működése mellett a médiafigyelésről kevesebb szó esik a mindennapokban. Noha ez a szakma – ha egy hasonlattal szeretnénk élni – a médiavilág egy idegenvezetője az ügyfeleknek. Ahogy az utazás során sem az idegenvezetőé a főszerep, s nem is maradandó emlék, de sokat tud tenni azért, hogy megkönnyítse az utazást. Nincs ez másképp a médiafigyelő cég életében sem: szolgálni az ügyfeleket strukturált és releváns információkkal a médiatartalmakból, ezáltal támogatva az üzleti döntéshozatalt és reputációmenedzsmentet.
Példaértékű iparági összefogás: A média-és marketingkommunikációs szakma elsőként dolgozott ki átfogó AI útmutatót

Példaértékű iparági összefogás: A média-és marketingkommunikációs szakma elsőként dolgozott ki átfogó AI útmutatót

A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el az első átfogó magyar AI kézikönyv. A dokumentum célja, hogy egy átlátható keretrendszer mentén, bármely érintett iparági szereplő számára gyakorlati útmutatást kínáljon az AI felhasználásának transzparens és etikus módjára; különös tekintettel a fogalmi, tartalomelőállítási, jogi és szabályozási, etikai, alkalmazási, adatbiztonsági, teljesítmény mérési, valamint együttműködési területekre. A hiánypótló AI kézikönyv - úttörő jellege miatt - iránymutatásként szolgálhat más szakterületek és felhasználók felé is.
1/131