Reboot Hungary: a karantén nem csak a média fogyasztási szokásaikat változtatta meg, de megmutatta, milyen emberek vagyunk

Reboot Hungary: a karantén nem csak a média fogyasztási szokásaikat változtatta meg, de megmutatta, milyen emberek vagyunk

Nagyobb a változás, mint gondolnánk.
Különcök és zsenik a csapatban – de meddig mehet el egy vezető?

Különcök és zsenik a csapatban – de meddig mehet el egy vezető?

Balázs Barbarát, az Atmedia üzletfejlesztő és értékesítés támogató igazgatóját kérdeztük emberről persze a koronavírus és a médiapiac viszonyáról is.
Kihívások a PR-ben: mérni a mérhetetlent - mennyit ér egy sajtóközlemény?

Kihívások a PR-ben: mérni a mérhetetlent - mennyit ér egy sajtóközlemény?

Az online kommunikáció outputját egyre könnyebb mérni, de a sajtóközleményekkel más a helyzet. Bender Krisztina avat be minket.
Reboot Hungary összefoglaló: Reklám, marketing, kommunikáció: hogyan alakulnak át az élmény elvárások, hogyan működik a jövő ügynöksége?

Reboot Hungary összefoglaló: Reklám, marketing, kommunikáció: hogyan alakulnak át az élmény elvárások, hogyan működik a jövő ügynöksége?

Összefoglaló a Reboot Hungary webináriumról.
Napjaink médiapiaci értékparadoxona

Napjaink médiapiaci értékparadoxona

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetőjének cikke.
1/27