
2023. január 22. 12:05Gaszner VeronikaSzánj az olvasásra 12 percet!
A médiafigyelés egy szakma - állítja Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer vezetője, aki szakmai életének egészét ennek a szervezetnek szentelte.
Interjúk

2023. február 19. 12:35Gaszner VeronikaSzánj az olvasásra 7 percet!
Istenes Bence szerint nagyon más kíván az online tér, mint a hagyományos, lineáris média, de elengedhetetlen a teljes spektrumos jelenlét a nagy márkák marketing taktikájában. Saját ügynökségéről, amelyet egy idea shop-ként tekint, IstenEst című videós podcastjáról és a népszerűség fenntartásának kulcsáról is részletesen beszélt a Digital Hungary-nak adott interjúban.
Interjúk

2023. január 20. 14:22Szánj az olvasásra 2 percet!
A Brand Finance Global 500 frissen közzétett rangsora szerint a Deutsche Telekom a legértékesebb márka Európában. 62,9 milliárd USD márkaértékkel a Csoport világszinten tizenegyedik, míg második helyen áll a globális távközlési vállalatok között.
Marketing