Provokálj, de ne kockáztass!

Provokálj, de ne kockáztass!

A médiazajból csak egy kis provokációval lehet kitörni. Interjú Weiler Péterrel.
A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

Mindenkinek hozzá kell tennie valamit a történethez. Interjú Papp-Váry Árpáddal.
Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.
A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

Mindenkinek hozzá kell tennie valamit a történethez. Interjú Papp-Váry Árpáddal.
Jó ügyfélélménnyel teheted igazán erőssé  a márkádat

Jó ügyfélélménnyel teheted igazán erőssé a márkádat

Duca Andrea és Káli György az ügyfélélményről, a márkáról, a megváltozott fogyasztói szokásokról.
1/11