Az információszerzés alfája és az ómegája a médiafigyelés – Interjú Göbölyösné Mátrahegyi Annával

Az információszerzés alfája és az ómegája a médiafigyelés – Interjú Göbölyösné Mátrahegyi Annával

A médiafigyelés egy szakma - állítja Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer vezetője, aki szakmai életének egészét ennek a szervezetnek szentelte.
“Példaképpé kell válni!”  Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

“Példaképpé kell válni!” Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

Istenes Bence szerint nagyon más kíván az online tér, mint a hagyományos, lineáris média, de elengedhetetlen a teljes spektrumos jelenlét a nagy márkák marketing taktikájában. Saját ügynökségéről, amelyet egy idea shop-ként tekint, IstenEst című videós podcastjáról és a népszerűség fenntartásának kulcsáról is részletesen beszélt a Digital Hungary-nak adott interjúban.
A Deutsche Telekom Európa legértékesebb márkája

A Deutsche Telekom Európa legértékesebb márkája

A Brand Finance Global 500 frissen közzétett rangsora szerint a Deutsche Telekom a legértékesebb márka Európában. 62,9 milliárd USD márkaértékkel a Csoport világszinten tizenegyedik, míg második helyen áll a globális távközlési vállalatok között.

Saját márkás ruházati cikkekkel megnyílt a Telekom BrandShop!

Szokatlan megközelítés a márkák világában. Gazdag kínálattal megnyitotta virtuális kapuit a Telekom BrandShop. A vállalat webshopjában így a digitális eszközök, készülékek és szolgáltatások mellett immár saját márkás ruházati termékek és kiegészítők is megvásárolhatók. A BrandShop a Telekom legújabb kultúraformáló és értékteremtő kezdeményezése.
Coca-Cola Movement néven itthon is új, limitált kiadású üdítőitalt mutat be a Coca-Cola

Coca-Cola Movement néven itthon is új, limitált kiadású üdítőitalt mutat be a Coca-Cola

Grammy-díjas előadóval együttműködésben érkezik az új Creations íz.
1/27