Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Márkát önállóan nem lehet jól építeni, ez csak akkor lehet igazán sikeres, ha a cég megtalálja a flow-ját.
Márkaflow

Márkaflow

A helyzet, a verseny pedig egyre keményebb, miután a termékek már szinte nagyjából egyformák. Kőszegi András (ONBRANDS) írása.
A fiatalok közel fele influencer akar lenni!

A fiatalok közel fele influencer akar lenni!

Egy kutatás, amit nem hagyhatnak figyelmen kívül a szakmai képviselői.
Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Márkát önállóan nem lehet jól építeni, ez csak akkor lehet igazán sikeres, ha a cég megtalálja a flow-ját.
Márkaflow

Márkaflow

A helyzet, a verseny pedig egyre keményebb, miután a termékek már szinte nagyjából egyformák. Kőszegi András (ONBRANDS) írása.
1/7