Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.
A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

Nem csak a fogyasztásunkat, a gondolatainkat, elvárásainkat és érdeklődésünket is átalakította a koronavírus járvány. Az okos és jó márkák számára ez rég nem látott lehetőség, miközben felpörög a digitális transzformáció. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

A hirdetők, a tartalomgyártók és a médiafogyasztók nem feltétlenül értik ugyanazt a minőségi tartalom alatt. Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője az online Media-Digital Hungary konferencián azt mutatta meg, hogyan lehet a három, sokszor eltérő érdeket összekapcsolni.
Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről, a fogyasztói attitűdökről, a járvány okozta változásokról azok történelmi jelentőségéről.
Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Online fogyasztói lábnyomunk a marketing és hirdetés ma már elengedhetetlen nyersanyaga. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
1/15