Az unalom a márka halála

Az unalom a márka halála

Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Mennyit ér (ma) egy autó márkája?

Mennyit ér (ma) egy autó márkája?

Egy autómárka értéke több tényezőtől függ, például a márkának a piacon elfoglalt pozíciójától, az eladott járművek számától, a márkának tulajdonított értékektől és imázsától, valamint a várható jövőbeli kilátásoktól. Az autóiparban a legértékesebb márkák közé általában a hosszú múltra visszatekintő, elismert nevek tartoznak, amelyeknek erős márkaidentitásuk és hűséges vásárlói követőbázisuk van. A napjainkban felgyorsult a világban hogyan változnak a márkapreferenciák? A 29. Digital-Media Hungary konferencián a közönség többek között erre kaphatott választ Puskás Kata Szidónia a Duna Autó marketing és pr vezetőjének előadásából.
Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.
Az unalom a márka halála

Az unalom a márka halála

Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
YET to come. A legjobb dolgok csak most ezután következnek. Podcastajánló

YET to come. A legjobb dolgok csak most ezután következnek. Podcastajánló

Most következő műsorban Kovács András Péterrel, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatójával beszélgetek. Ez év márciusától tölti be ezt a pozíciót és a fiatal márka hosszútávú felépítésének nagy lendülettel látott neki. A Yettel újonnan fejlesztett szó, amelynek specifikus jelentése nincsen. Azt fogja jelenteni az embereknek amilyen tartalommal Péter a kollégáival majd megtölti.
1/33