Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Hogy lehet, hogy a Sharing Economy korában éppen a reklámszakmában nem valósult meg az ″Oszd meg és uralkodj″ elve eléggé?
Egy márkának a fontos kérdéseket is feszegetnie kell – interjú a Telekom kommunikációs igazgatójával

Egy márkának a fontos kérdéseket is feszegetnie kell – interjú a Telekom kommunikációs igazgatójával

Szabó Bélával a márka lelkiéig ástunk, emellett a kreatív szakember beavatott minket a személyes filozófiájába is.
Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

A Hilton Budapest konyhafőnöke, a Danubius Hotels Corporate Chefje a megszokottól eltérően közelít a gasztronómiához. Interjú.
Bóvli cuccok vagy eredeti termékek? Válaszoltak a magyar fogyasztók!

Bóvli cuccok vagy eredeti termékek? Válaszoltak a magyar fogyasztók!

Sok minden kiderült a Nagy Eredetiség Tesztből.
Kihívások a PR-ben: szinte mindent újra kell tanulni

Kihívások a PR-ben: szinte mindent újra kell tanulni

Bender Krisztina ránézett a PR helyzetére és összefoglalta nekünk, hogy mire érdemes figyelnünk.
1/13