„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

Az, hogy influencer vagy-e, nem elhatározás kérdése, hanem azon múlik, hogy az online közösség azzá tesz-e téged.
Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Márkát önállóan nem lehet jól építeni, ez csak akkor lehet igazán sikeres, ha a cég megtalálja a flow-ját.
Márkaflow

Márkaflow

A helyzet, a verseny pedig egyre keményebb, miután a termékek már szinte nagyjából egyformák. Kőszegi András (ONBRANDS) írása.
Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.
Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Márkát önállóan nem lehet jól építeni, ez csak akkor lehet igazán sikeres, ha a cég megtalálja a flow-ját.
1/8