A panyizsuzsi az élő példa rá, hogy a semmiből is föl lehet építeni egy vállalkozást

A panyizsuzsi az élő példa rá, hogy a semmiből is föl lehet építeni egy vállalkozást

Panyi Zsuzsi egyedi ékszereket készít, s közben jól kihasználja az online marketing adta lehetőségeit is. Ne gondolkozz, hanem csináld!
Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

Idén ötödik alkalommal szerepel a vállalat a Brand Z Top 50 legjobbja között
Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

A Hilton Budapest konyhafőnöke, a Danubius Hotels Corporate Chefje a megszokottól eltérően közelít a gasztronómiához. Interjú.
A legmenőbb hazai dizájnerdarabokat vásárolhatod meg a Glamour új budapesti üzletében

A legmenőbb hazai dizájnerdarabokat vásárolhatod meg a Glamour új budapesti üzletében

A budapesti divathét történetében most először egy különálló pop-up store-ban lesznek megvásárolhatóak a Glamour márkázott termékei.
Egy márkának a fontos kérdéseket is feszegetnie kell – interjú a Telekom kommunikációs igazgatójával

Egy márkának a fontos kérdéseket is feszegetnie kell – interjú a Telekom kommunikációs igazgatójával

Szabó Bélával a márka lelkiéig ástunk, emellett a kreatív szakember beavatott minket a személyes filozófiájába is.
1/3