A válságokból az erős márkák jönnek ki nyertesen

A válságokból az erős márkák jönnek ki nyertesen

Rövid távon az árverseny győztesei is királynak érezhetik magukat, de válságok idején mutatkozik meg idején a márkák értéke. A tapasztat azt mutatja, hogy erős és hiteles márkákat azért is megéri építeni, hogy válságok idején a nyertesek és túlélők közé tartozzunk. Ezt pedig számos márka igen találékonyan oldotta meg.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.
A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

Nem csak a fogyasztásunkat, a gondolatainkat, elvárásainkat és érdeklődésünket is átalakította a koronavírus járvány. Az okos és jó márkák számára ez rég nem látott lehetőség, miközben felpörög a digitális transzformáció. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről, a fogyasztói attitűdökről, a járvány okozta változásokról azok történelmi jelentőségéről.
1/16