
2023. augusztus 01. 16:37Szánj az olvasásra 1 percet!
Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.
Média

2023. június 28. 08:00Szánj az olvasásra 4 percet!
Bármilyen termékről vagy szolgáltatásról beszélünk, vannak nevek, ábrák vagy szlogenek, amiről mindenkinek ugyanaz jut az eszébe. Egy vállalkozás indításakor minden alapító számára kulcsfontosságú, hogy az általa képviselt márka egyedi, ismert, jól csengő névvel rendelkezzen. Az üzleti reputáció megszerzése hosszú és rögös út, egy márkanév vagy egy logo kizárólagosságot biztosító jogi védelmének biztosítása azonban sokkal egyszerűbb, mint azt sokan gondolják: a védjegyoltalom a megoldás.
Marketing

2023. március 17. 09:18Szánj az olvasásra 1 percet!
Frissítette és cserélte logóját a Glamour mind a tizenegy országban, ahol a népszerű glossy márka jelen van. Az új logó időtlen, erős és stílusos megjelenése visszatükrözi a márka globális küldetését: a nők támogatását, erővel felruházását életük minden területén. Az új logó már elfoglalta helyét a márka hazai online platformjain, többek között a Glamour Online-on, az Instagramon és TikTokon, ahol egy saját filtert is kapott. Nyomtatásban a magyar kiadású Glamour magazin következő, május-júniusi lapszámán, valamint a hamarosan megjelenő GLAMOUR Book bookazine tavaszi-nyári számának címlapján debütál majd.
Marketing