Robbanásszerű növekedés az üzleti vezetők LinkedIn közösségében

Robbanásszerű növekedés az üzleti vezetők LinkedIn közösségében

Egy év alatt 30-50 százalékot nőtt a magyar nagyvállalati vezetők LinkedIn követőtábora a TOP ligában: sokezres követőtáborra volt szükség a legszűkebb élbolyba kerüléshez, ami akár másfélszeres bővülést is jelentett. 2023-ban a pénzügyi felsővezetők közösségének mérete növekedett leglátványosabban az oldalon: akadt, aki duplázott tavaly óta – derül ki az Uniomedia legfrissebb LinkedIn-kutatásából. Követőszámban a kommunikációs vezetők, interakcióban a legfelsőbb vezetők taroltak – utóbbiak immár a belső vállalati kommunikációban is egyre eredményesebben használják a LinkedIn-t.
A TikTok és a LinkedIn meghódította az üzleti szektort

A TikTok és a LinkedIn meghódította az üzleti szektort

A két különböző platform jól használható együtt.
Magyarok a közösségi médiában

Magyarok a közösségi médiában

Reggel a LinkedIn, este az Instagram, napközben a Facebook a téma.
Belehúztak a LinkedInen a top cégek felsővezetői

Belehúztak a LinkedInen a top cégek felsővezetői

Robbanásszerű bővülést mért az Uniomedia kutatása.
Milyen bejegyzések működnek LinkedInen?

Milyen bejegyzések működnek LinkedInen?

A LinkedIn-en az elköteleződés hatalmas, és a várakozások szerint egyre nagyobb lesz, ahogyan felpörög a világjárvány után a gazdasági tevékenység. Emiatt sok márka egyre fontosabbnak tartja, hogy jobban odafigyeljen a jelenlétre ezen az oldalon.
1/6