Az éves forgalom egyötöde realizálódik nyáron a játékpiacon

Az éves forgalom egyötöde realizálódik nyáron a játékpiacon

Több mint 3,5 milliárd forintot költöttünk tavaly otthoni medencékre
Hogyan befolyásolják az életünket, pénztárcánkat az influenszerek?

Hogyan befolyásolják az életünket, pénztárcánkat az influenszerek?

Befolyásolják-e a költekezésünket a véleményvezérek? Hány követő használja a kuponjaikat? Hiszünk-e azokban a termékekben, amiket ajánlanak?
Ha pénzed nincs, mobiltárcád legyen!

Ha pénzed nincs, mobiltárcád legyen!

Négy diákból egy biztosan használna mobiltárcát, egyötödüknek pedig már van is ebben tapasztalata – derült ki a Mastercard legfrissebb kutatásából. A felmérés szerint az egyetemisták 29%-a vásárol rendszeresen online, míg mobilon keresztül ez az arány 20%.
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2021-es  média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2021-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai

Az MRSZ legfontosabb megállapításai a 2021-es média- és kommunikációs költés számokról.
A programmatic hirdetéseket a kiadói adatok pörgethetik a jövőben

A programmatic hirdetéseket a kiadói adatok pörgethetik a jövőben

A koronavírus járvány hatására beeső online hirdetési költések már kezdenek magukra találni. A gazdasági megtorpanásnál is nagyobb hatása lehet azonban az online hirdetésekre a Google harmadik feles sütik használatának betiltására vonatkozó terveinek Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője szerint. A magyar prémium programozott piactéren is már azon dolgoznak, hogy a hirdetők továbbra is megfelelő információk segítségével hatékonyan tudják majd a reklámjaikat megjeleníteni.
1/2