Kiderült a Starbucks Kávéköltők pályázatának nyertese

Kiderült a Starbucks Kávéköltők pályázatának nyertese

A Starbucks Magyarország hatodik versíró pályázatának döntőjét ismét a magyar költészet napján tartották, április 11-én. A 2024-es Starbucks Kávéköltők pályázatra beküldött lírai művek a „Generációk egymás közt” témáját dolgozták fel. A költemények közül a szakmai zsűri tagjai, Pion István, Seres Lili Hanna és Csalár Bence választották ki azt az öt döntőst, akik szélesebb közönség előtt is előadhatták alkotásaikat a The Workshopban megrendezett rendezvényen. Az idei versenyt Ősi Anna nyerte, aki a szakmai elismerésen és az értékes ajándékcsomagon túl, részt vehet a Fiatal Írók Szövetsége (FISZ) 2024-es irodalmi nyári táborában is.
5+1 pozitív változás, amit a fenntartható módon termelt kávénak köszönhetünk

5+1 pozitív változás, amit a fenntartható módon termelt kávénak köszönhetünk

A fenntartható kávétermesztés nagymértékben hozzájárulhat a legfenyegetőbb környezeti és társadalmi problémák megoldásához. Segítségével ellensúlyozhatjuk az éghajlatváltozás negatív hatásait, megállíthatjuk és visszafordíthatjuk a biodiverzitás romlását, támogathatjuk a kávétermelő közösségek megélhetését, valamint a fenntarthatóbb élelmiszer-termelést. Épp ezért nem mindegy, milyen forrásból származó kávét választunk, és mi mindent tesz meg az adott vállalat a bolygó jövőjéért.
Delikáteszt nyit a Magenta

Delikáteszt nyit a Magenta

A hazai divatmárkák közül ők az elsők, akik élelmiszerrel is foglalkoznak.
Első magyarországi autós kávézójának megnyitójára készül a Starbucks

Első magyarországi autós kávézójának megnyitójára készül a Starbucks

A Magyarországon az Amrest által üzemeltett Starbucks december közepén nyitja meg a hazai piacon az első drive-thru kávézóját Vecsésen, amelyben egyesíti a kényelmes, gyors és egyben magas színvonalú útközbeni kávézást. Az új üzlet elhelyezkedésének köszönhetően a reptérről vagy a reptérre tartó utasok is pillanatokon belül élvezhetik a magával ragadó Starbucksélményt.
Ezekre költenek legtöbbet a magyarok

Ezekre költenek legtöbbet a magyarok

Még a lengyelek, a csehek és a szlovákok is bátrabban költekeznek, mint a magyarok - derült ki a Publicis Groupe második éve futó régiós felméréséből*. A kutatás az egyik leggyakrabban vásárolt fogyasztói kategóriákat – köztük az édesség, az alkoholmentes ital, a gyógyszer, az állateledel és a kávé - vizsgálta, hogyan változnak az emberek fogyasztási szokásai a nehezedő gazdasági környezet hatására. A 4 országra kiterjedő, Magyarországot is magába foglaló felmérés kimutatta, hogy minden fogyasztási kategóriában a magyarok fogták vissza leginkább a költekezést az elmúlt negyedévben.
1/2