Amikor nem érted az ügyfeledet

Amikor nem érted az ügyfeledet

Mit tudsz a digitális terméked felhasználóiról? Azt mondod, készült már piackutatás? Szuper! És még mit tudsz? Hogy vannak aperszónáid? Még jobb. Muti
Az online üzleti jelenlét mentette meg a kkv-ket

Az online üzleti jelenlét mentette meg a kkv-ket

A Facebook, a Világbank és a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) közös együttműködés keretében, a közösségi oldalt felhasználói körében készítette el a Future of Business Survey-t. A felmérés számos érdekes adatot szolgál a Facebookot használó magyar cégvezetőkről is a járvány időszakában.
Hogyan került ki a kommunikációs szakma a koronavírus krízisből?

Hogyan került ki a kommunikációs szakma a koronavírus krízisből?

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint.
Hogy miért nem klónoznak még embereket?

Hogy miért nem klónoznak még embereket?

Röviden azért, mert drága, veszélyes és per pillanat még senkinek sem éri meg. De azért mondjuk a részleteket...
Új életformák a járvány után

Új életformák a járvány után

A Telekom legfrissebb kutatása szerint tízből heten gondolják azt, hogy a digitális megoldások és a vírus miatti korlátozások eredményeképp életformánk végérvényesen megérett a változásra, és ebben nagy szerepe volt és lesz az internetnek.
1/12