A hazugság a legrosszabb, amit egy vállalat válság esetén tehet – Interjú Lakatos Zsófiával és Iglódi Csabával

A hazugság a legrosszabb, amit egy vállalat válság esetén tehet – Interjú Lakatos Zsófiával és Iglódi Csabával

Az okos vállalatok nem csupán jól kezelik a válságot, de békeidőban a háborúra készülnek.
Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Rossz hír a vállalatoknak: a krízisből nincsen teljes gyógyulás, viszont érdemes minden helyzetre felkészülni. Interjú Bőhm Kornéllal.
Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

A legtöbb reklám félelemre alapoz, de újabban mind több más negatív érzelem is megjelenik a márkaépítők fegyvertárában. Hol a határ, ildomos-e már a gyásszal is operálni? Kiüti-e az új hullám a jól bevált erotikus vonalat? A kommunikációs szakértővel a friss iparági trendekről beszélgettünk.
Közös vállalkozást indít Lakatos Zsófia és Iglódi Csaba

Közös vállalkozást indít Lakatos Zsófia és Iglódi Csaba

A két közismert tanácsadó kríziskezeléssel foglalkozik.
Koronavírus: szakmai ajánlásokat tett közzé a Magyar PR Szövetség

Koronavírus: szakmai ajánlásokat tett közzé a Magyar PR Szövetség

Sok mindenre kitér a dokumentum.
1/2