Mit köszönhetünk a koronavírusnak? I. rész: kézműves sörgyártók és kratfsör bárok

Mit köszönhetünk a koronavírusnak? I. rész: kézműves sörgyártók és kratfsör bárok

Kuritár Csaba, a Tricky kreatív igazgatója egy 3 részes sorozatban vizsgálja a koronavírus-járvány marketingkommunikációs hatásait különböző piacokon. Az első részben a hazai kézműves sörfőzdék és sörözők kerülnek górcső alá.
Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Kádár Anna (Experience Designer - Works.) cikke.
Hogyan számlázzak koronavírus idején?

Hogyan számlázzak koronavírus idején?

2020. március 11-től egészségügyi vészhelyzetet hirdetett a kormány Magyarországon. Hogyan érintheti ez az intézkedés a cégek számlázását?
Hatékony online coaching – van ilyen?!

Hatékony online coaching – van ilyen?!

A személyességet az online váltotta föl a coachingban is - de mi is kell a sikeres munkához, ha nincsen meg a 360 fokos érzékelés? Vad Ágnes cikke.
Marketing stratégiává vált a hitelesség

Marketing stratégiává vált a hitelesség

A járvány hatásáról, digitális marketing stratégiai eszközökről, módszertanokról, modern média utakról, digitális és offline marketingeszközökről kérdeztük Vernyik Imre marketing szakembert.
1/14