Koronavírus: hogyan segíthet a HR a felkészülésben?

Koronavírus: hogyan segíthet a HR a felkészülésben?

A HR tapasztalatok megosztása lehet az egyik leghatékonyabb fegyver a járvány esetlegesen érkező második hullámra való felkészülésben.
Bajban ismerszik meg a barát, de az is, hogy mennyire fenntartható a munkáltatói márkád

Bajban ismerszik meg a barát, de az is, hogy mennyire fenntartható a munkáltatói márkád

A nagy igazságot Kulcsár Zita munkáltatói márka stratéga járta körül nagy műgonddal.
Reboot Hungary: rábuktunk a socialre és megjegyezzük azt is, hogy ki vert át bennünket

Reboot Hungary: rábuktunk a socialre és megjegyezzük azt is, hogy ki vert át bennünket

Hogyan változtatta meg a pandémia a médiafogyasztási szokásokat, mi az a Infodémia, miért fontos, hogy a márkák hitelesek legyenek? Kiderül a Reboot Hungary 2020. június 6-án tartott webináriumából.
Válság alatt dől be a legtöbb cég – vagy mégsem?

Válság alatt dől be a legtöbb cég – vagy mégsem?

Nem szabad megállni, hanem előre kell haladni, méghozzá átgondolt terv szerint.
Reboot Hungary: a sportbiznisz világa nem hagyta magát, ellenállt a járványnak

Reboot Hungary: a sportbiznisz világa nem hagyta magát, ellenállt a járványnak

A sportvilág üzleti szereplői nem nyugodtak bele a helyzetbe, kerestek és találtak is megoldásokat arra, hogy ne álljon le minden.
1/20